تلاش‌های باشگاه استقلال برای جذب دومین بازیکن جدید

به گزارش 9 صبح، تلاش‌های باشگاه استقلال تهران برای جذب دومین بازیکن جدید ادامه دارد و شاید در روزهای آینده این باشگاه از دومین خرید خود رونمایی کند.

باشگاه استقلال بعد از به خدمت گیری رافائل سیلوا تلاش‌های زیادی برای جذب بازیکن جدید داشته اما این تلاش‌ها به این خاطر که لیست ۱ و ۲ جواد نکونام بازیکنان بزرگ و لژیونر را در پی می‌گرفته فعلا منجر به موفقیت از سوی باشگاه استقلال نشده است. اما این باشگاه همچنان در تلاش برای جذب بازیکنان جدید است و شاید در روزهای آینده موفق به رونمایی از دومین خرید خود شود.

تلاش‌های باشگاه استقلال برای جذب دومین بازیکن جدید

 

بازیکنی که تیم استقلال سخت در پی جذب آن است، محمد حسین اسلامی بازیکن تیم ذوب آهن به شمار می‌رود. محمد ربیعی سرمربی تیم با توجه به از دست دادن سجاد آشوری و حضور این بازیکن در تیم تراکتور مخالف جدایی محمد حسین اسلامی است اما این بازیکن بند فسخ قرارداد دارد و با پرداخت مبلغی به باشگاه ذوب آهن می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند و راهی تیم استقلال شود. باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال توان پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را دارد یا خیر.

استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن خرید کرده است. در حالی که یک بازیکن را از دست داده است. ادامه حضور کوین یامگا در ترکیب تیم استقلال مشخص نیست و از سویی ممکن است ادامه حضور امید حامدی فر هم در ترکیب آبی‌ها به چالش کشیده شود. این بدین معنی است که استقلال هم اکنون برای تکمیل کردن لیست جدید خود نیاز به دو بازیکن دارد.