اعتراف تلخ ستاره آبی ها

تیاگو سیلوا  با اعلام اینکه احساس می‌کند دوران حضورش در چلسی رو به پایان است، اشاره‌ای به تصمیمش درمورد آینده کرد.

قرارداد این بازیکن 39 ساله با آبی‌های لندنی در انتهای فصل به پایان می‌رسد و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمدید قرارداد او وجود ندارد. این مدافع مدعی است که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته اما می‌داند که به پایان نزدیک شده است.

سیلوا گفت:"من برای آینده برنامه ریزی نکرده‌ام. فعلا هیچ چیزی برنامه ریزی نشده است. من فقط به دنبال تفریح ​​هستم. می‌دانیم که حرفه من تقریباً به پایان رسیده، اما هنوز به پایان نرسیده است. بنابراین زمان مناسب را انتخاب می‌کنم. هنوز می‌توانم عملکرد خوبی را ارائه کنم. آمارم خوب است. این به من آرامش می‌دهد تا به کار ادامه دهم. اکنون آینده در دستان خداست. اول این 4 ماه را خوب تمام کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی باید بیفتد. اما من در این مورد بسیار آرام هستم."

تیاگو سیلوا

او درباره دوران حضورش در چلسی گفت:"رابطه من با هواداران چلسی مایه افتخار است. در مدت کوتاهی توانستم با آن‌ها اینطور ارتباط بگیرم. خیلی خیلی سریع بود و هر بار که اینجا بازی می‌کنم، خوشحالم.  این وضعیت متفاوت، خاص و احساسی است. اینکه می‌دانم پس از هر بازی به پایان نزدیک  می‌شوم، بنابراین کمی ناراحتم می‌کند. اما از عملکرد در زمین خوشحالم، این مهمترین چیز است."

سیلوا علیرغم سن بالایی که دارد یک بازیکن کلیدی در ترکیب چلسی است و در فصل 24-2023 لیگ برتر 20 بازی انجام داده است.