جزئیات برنامه سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل 1402+اسامی

 سپاهان در میان مدعیان فعلاً کمترین تحرک را در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه داشته و در شرایطی‌که تیم‌های پرسپولیس و تراکتور هر کدام ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند و استقلالی‌ها هم با رافائل سیلوا به توافق رسیده‌اند اما خبری از فعالیت سپاهانی‌ها نیست؛ آن‌هم در حالی‌که پیش از آغاز تعطیلات زمستانه، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تغییرات در فهرست طلایی‌پوشان اصفهانی به گوش می‌رسید و در این‌باره گفته می‌شود که ژوزه مورایس فهرست بازیکنان موردنظر خود را به مدیران باشگاه سپاهان معرفی کرده است.

سپاهانی‌ها در طول نیم‌فصل نخست با چالش پر شدن سقف بودجه‌شان مواجه شدند و همین مسئله باعث شد تا ژوزه مورایس به سراغ مازاد کردن بازیکنان تیمش برود؛ به‌طوری‌که هادی محمدی، سیاوش یزدانی، کاوه رضایی، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر در فهرست مازاد طلایی‌پوشان اصفهانی قرار گرفتند اما با وجود آنکه پهلوان و آل‌کثیر از جمع سپاهانی‌ها جدا شده‌اند، هنوز خبری از جدایی ۳ بازیکن دیگر نیست و گفته می‌شود که قرار است کاوه رضایی در جمع بازیکنان سپاهان بماند و از میان محمدی و یزدانی هم یک بازیکن جدا خواهد شد.

۲ ستاره شمس‌آذر در لیست خرید سپاهان

مورایس از میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران به دنبال جذب ۲ بازیکن است؛ علی‌اصغر اعرابی و رحمان جعفری. جالب آنکه هر ۲ بازیکن در شمس‌آذر قزوین عضویت دارند و طبق آخرین خبرها، رایزنی‌های اولیه در حال انجام است تا این ۲ بازیکن به عضویت تیم اصفهانی در بیایند. با وجود آنکه سپاهانی‌ها لیست پرستاره‌ای دارند، اما با این وجود ژوزه مورایس همچنان چشم امیدش به جذب بازیکن جدید است و در این‌باره گفته می‌شود که طلایی‌پوشان به دنبال خرید یک بازیکن خارجی هستند.

جزئیات برنامه سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل 1402+اسامی

پیام نیازمند با توجه به اینکه در قامت لژیونر به سپاهان بازگشت، یکی از بازیکنان خارجی طلایی‌پوشان اصفهانی محسوب می‌شود و برایان دابو دیگر بازیکن خارجی سپاهان است. با این اوصاف، سپاهانی‌ها ۴ جای خالی در فهرست خود برای جذب بازیکن خارجی دارند اما گفته می‌شود که در بازار زمستانه فعلاً هدف مورایس، جذب تنها یک بازیکن خارجی است و او در این زمینه گزینه موردنظر خود را به مدیران باشگاه اصفهانی معرفی کرده و مسئولان باشگاه سپاهان در حال رایزنی برای جذب گزینه موردپسند مورایس هستند.

سپاهان با توپ پر وارد بازار شد؛ ثانیه شماری برای انفجار بمب نقل و انتقالات/ ۲ بازیکن دیگر هم وارد لیست مورایس شدند

سپاهانی‌ها و ماموریت بزرگ جذب علی جاسم

علی جاسم، ستاره ۲۰ ساله فوتبال عراق عضو تیم الکهربا است که با قراردادی قرضی در تیم نیروی هوایی عضویت دارد. او که این روزها همراه تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد، توانسته در ۳ بازی تیمش در این تورنمنت، ۳ بار در قامت گل‌ساز بدرخشد و برترین پاسور جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود. جالب آنکه جاسم همراه با تیم نیروی هوایی عراق تجربه بازی برابر سپاهان ایران را در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری این رقابت‌ها در کارنامه خود دارد.

جاسم تجربه ۲ بار گلزنی برابر سپاهان را در کارنامه خود دارد و همچنین توانست در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تیم‌های اولمالیق ازبکستان و الاتحاد عربستان گل بزند. پدیده عراقی تحت قرارداد باشگاه الکهربا است و به صورت قرضی برای تیم نیروی هوایی به میدان می‌رود اما با این وجود، مدیران باشگاه سپاهان در حال رایزنی هستند تا بتوانند رضایت‌نامه او را دریافت کنند و بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، قراردادی رسمی را با این پدیده ۲۰ ساله به امضا برسانند.

پدیده عراقی با توجه به درخشش خیره‌کننده‌ای که در جام ملت‌های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا داشته، پیشنهادات پرشماری را از کشورهای مختلف دریافت کرده و باید دید آیا سپاهانی‌ها می‌توانند این پدیده عراقی را برای حضور در فوتبال ایران وسوسه کنند یا بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، علی جاسم مسیر دیگری را در پیش می‌گیرد و پروژه جذب ستاره عراقی موردپسند مورایس با شکست مواجه می‌شود. در این میان، زمزمه‌هایی درباره تلاش پرسپولیسی‌ها برای جذب پدیده عراقی به گوش می‌رسد که با توجه به پر بودن سهمیه بازیکن خارجی سرخ‌پوشان، آن‌ها از شانسی حداقلی برای جذب علی جاسم برخوردار هستند.