نتیجه مسابقات کشتی جام یارگین/ حبیبی در یک چهارم نهایی

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه از صبح امروز (جمعه) در شهر کراسنویارسک پیگیری شد.

رقابت های مقدماتی اوزان 65، 79 و 125 کیلوگرم امروز برگزار می شود که نتایج 2 نماینده کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب گادجی مراد رشید اف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال،‌ وی به گروه بازنده ها رفت. خرم دل در این گروه باید به مصاف آدام آرخیف از روسیه برود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با دالگات عبدالقدیراف از روسیه مبارزه کند و در صورت شکست این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل البروس ولی اف دیگر کشتی روس قرار بگیرد.

نتیجه مسابقات کشتی جام یارگین/ حبیبی در یک چهارم نهایی

در وزن 125 کیلوگرم سالار حبیبی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ساندویار باتبایار از مغولستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 13 بر 9 عبداله کوربانوف را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ژیوی دنگ دارنده مدال نقره جهان از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی،‌ حبیبی از دور رقابت ها کنار رفت.