صندلی شماره یک استقلال به چه کسی می رسد؟

چند روز قبل بود که علی سامره بعد از نیم فصل حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست از سمت خود به طور رسمی استعفا کردو این مساله را به باشگاه نیز اطلاع داد.

با وجود اینکه زمان زیادی از جدایی علی سامره و عدم حضور او در تمرینات استقلال می‌گذرد، اما هنوز جایگزینی برای او انتخاب نشده است.

یکی از موضوعات مهمی که در این خصوص مطرح شده، درخواست نکونام برای انتخاب سرپرست جدید استقلال از بین نزدیکان او بوده است.

در این خصوص حتی گفته می‌شود که مهدی هاشمی‌نسب و محمد نوازی که اکنون در کادرفنی استقلال به عنوان مربی حضور دارند، گزینه‌های نکونام برای صندلی شماره یک نیمکت بوده‌اند، اما آنها سرپرستی استقلال را نپذیرفته‌اند.

در چنین شرایطی ظاهرا علی خطیر مدیرعامل استقلال دوست دارد حالا که علی سامره در جای دیگری هم مشغول به کار نشده، به صندلی سرپرستی برگردد و کارش را از سر بگیرد.

خطیر که از روز استعفا نیز با جدایی سامره مخالفت کرده بود، به این پیشکسوت اعلام کرده که به کارش برگردد اما او واکنش مثبت نشان نداده است.

بی‌شک ادامه دادن استقلال در تعطیلات لیگ بدون حضور سرپرست اتفاق خوبی برای این تیم محسوب نمی‌شود؛ مسئولان باشگاه استقلال با هماهنگی نکونام هرچه سریع‌تر باید برای صندلی سرپرستی تیم خود تصمیم بگیرند و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده نیز این مساله حل و فصل شود و سرپرست تیم برای شروع نیم فصل دوم مشخص شود.