سعید مهری به ساپینتو رسید+عکس

بازیکن سابق استقلال که این مدت را در شهر نیکوزیا به سر برده بود، قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند تا یکبار دیگر شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.

با پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، مهری که خالق یکی از عجیب ترین قراردادهای امسال فوتبال ایران بود و با رقم ۱۶۰ میلیون تومان قراردادش را در سازمان لیگ به ثبت رسانده بود، به همکاری خود با استقلال پایان داد و قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

پس از آن بود که عنوان شد مهری قرار است راهی قبرس شود تا یکبار دیگر زیر نظر ریکاردو ساپینتو مشغول فعالیت شود. این بازیکن طی روزهای اخیر در این کشور به سر برده بود ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی آپوئل، این قرارداد به صورت رسمی اعلام نشد.

حالا و پس از پرداخت مطالبات باشگاه، آپوئل توانست به صورت رسمی از مهری رونمایی کند. بازیکنی که قراردادی تا تابستان ۲۰۲۶ با این باشگاه به امضا رسانده است و می تواند از فردا و دیدار مقابل کارمیوتیسا، برای تیم ریکاردو ساپینتو به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهری در تیم صدرنشین لیگ قبرس شماره پیراهن ۸۸ را بر تن خواهد کرد. آپوئل در حال حاضر در رتبه نخست جدول رده بندی قرار داشته و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود.

سعید مهری به ساپینتو رسید+عکس