ساعت بازی ایران و سوریه در‌ جام ملتهای آسیا۲۰۲۳ به وقت ایران

ملی‌پوشان ایران که با کسب ۳ برد متوالی در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا به مرحله حذفی این بازی‌ها رسیده‌اند، باید از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات رودرروی سوریه قرار بگیرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در مرحله گروهی عملکرد نسبتا قابل قبولی را ارائه دادند، به‌عنوان یکی از مدعیان این جام مطرح هستند و برای اینکه یک قدم دیگر به جام نزدیک شوند باید ابتدا سوریه را از پیش‌رو بردارند. بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی تیم ملی در این مسابقه بدون شک خط دفاعی تیم است، جایی که با محرومیت کنعانی‌زادگان از این مسابقه و مصدومیت صادق محرمی و مجید حسینی، قلعه‌نویی باید دست به ریسک بزرگی بزند و احتمالا روزبه چشمی را در قلب خط دفاعی به‌عنوان زوج شجاع خلیل‌زاده به میدان بفرستند. در سمت راست هم رامین رضائیان جایگزین صادق محرمی می‌شود تا دغدغه‌های سرمربی تیم کمتر شود.

در سوی مقابل، اما تیمی قرار دارد که آمار می‌گوید به سختی گل می‌خورد و همین کار را برای سردار آزمون و مهدی طارمی سخت‌تر از قبل می‌کند. همچنین سوری‌ها در مسابقات پیشین، بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشته‌اند و همین اتفاق باعث می‌شود تا امیر قلعه‌نویی در بازی فردا از ستاره‌های جنگنده‌تر در زمین استفاده کند.

ساعت بازی ایران و سوریه در‌ جام ملتهای آسیا۲۰۲۳ به وقت ایران

در تاریخچه دیدار دو تیم ایران و سوریه، تیم ملی کشورمان همیشه پیروز بود و تنها برد سوریه مقابل ما مربوط به قرن پیش است! ۵۰ سال پیش در سال ۱۳۵۲ یک‌بار سوریه توانسته با یک گل پیروز شود.

یوز‌های ایرانی در صورت برد در مسابقه فردا باید در مرحله بعد به مصاف برنده مسابقه ژاپن و بحرین بروند.