به خاطر این بازیکن ژاپن را می‌بریم

کریم انصاری‌فرد پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه که در ضربات پنالتی به سود ایران پایان یافت، اظهار کرد: انرژی‌ای که مردم در زمان پنالتی به تیم ملی دادند باعث شد پیروز شویم و دست آنها را می‌بوسیم.

او ادامه داد: زمانی که کار به پنالتی کشید با اطمینان گفتم علیرضا بیرانوند را داریم که یک سر و گردن بالاتر است و بازی را می‌بریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان بیان کرد: مهدی طارمی تا حدی برای فوتبال ملی افتخار آفریده است که به‌شخصه کاری می‌کنم مقابل ژاپن پیروز شویم.

او با اشاره به اینکه قبل از ۱۰ نفره‌شدن توپ و زمین در اختیار ایران بود اما نتوانست موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند، گفت: بدشانس بودیم و اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد شرایط اینگونه نبود.

انصاری‌فرد افزود: تیم‌های بزرگ در ضربات پنالتی سعود می‌کنند و ما نیز از این قضیه مستثنی نیستیم و به خوبی پنالتی زدیم.

مهاجم تیم آریس تسالونیکی با اشاره به اینکه یکی از بهترین گلرهای آسیا و تاریخ فوتبال ایران را در اختیار داریم، بیان کرد: در هنگام پنالتی به بازیکنان گفتم حتی اگر توپ را خراب کردید نگران نباشید چون علیرضا بیرانوند را داریم و قطعا یک یا دو توپ را می‌گیرد.

به خاطر این بازیکن ژاپن را می‌بریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه اولین پنالتی را زد، ادامه داد: من حتما اولین پنالتی را می‌زنم.

کریم انصاری‌فرد با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل ژاپن داریم، عنوان کرد: از ۲۰۱۹ خاطره بدی از ژاپن داریم و آن بازی واقعا حقمان باخت نبود و قول می‌دهم در آن بازی تا حدی تلاش کنیم که همه لذت ببرند.