عیسی عباس خرید جدید سپاهان کیست؟

تیم فوتبال سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، در ادامه حضور خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد که خبر خوشی برای هواداران این تیم پس از یک پنجره زمستانی آرام و بی سر و صدا به‌شمار می‌رود.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان درخصوص خرید جدید خود نوشته است: «با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.»

عیسی عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را هم دارد و در تیم امید غنا فرصت بازی پیدا کرده است.

او در نیم فصل اول لیگ برتر پرتغال طی هفت بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته است برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا با قراردادی 6 ماهه به عضویت سپاهان در آمده است. جالب اینکه عیسی عباس فصل قبل نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم چاوز بوده و در 30 مسابقه موفق به ثبت 5 گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا شده است.

رونمایی از دومین خرید سپاهان!