آخرین اخبار استقلال| کوین یامگا چه زمانی به استقلال بر می گردد؟

کوین یامگا که چشمش در تمرینات استقلال آسیب دیده بود، برای بازگشت بینایی اش چندین بار به اتاق عمل رفت. کوین یامگا عمل‌های حساسی را پشت‌سر گذاشته است. کوین یامگا بعد از مصدومیتی که در تمرین استقلال از ناحیه چشم برایش پیش آمد، چند عمل جراحی را پشت سر گذاشت. کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال چهارمین عمل جراحی خود را نیز پشت سر گذاشت. این بازیکن فرانسوی احتمالاً یک عمل جراحی دیگر را باید سپری کند تا مراحل درمانش کامل شود. فرزاد پاکدل، پزشک معالج کوین یامگا که زحمات بسیاری برای این بازیکن کشید و شخصاً چهار بار جراحی روی چشم او انجام داد، پس از اینکه چهارمین جراحی یامگا را نیز به سلامت پشت سر گذاشت ابراز امیدواری کرده که این بازیکن بتواند بزودی به شرایط عادی بازگردد.

البته عادی بودن به این منظور نیست که یامگا بتواند دویدن را آغاز کند. طبق آزمایش‌هایی که پزشکان روی چشم این بازیکن انجام داده‌اند، یامگا تا زمانی معین از فعالیت‌های ورزشی محروم است و نمی‌تواند حرکاتی انجام دهد که منجر به آسیب وارد آمدن به عصب چشمش شود. برای همین استراحت مطلق برای این بازیکن تجویز خواهد شد و به همین دلیل یامگا دوباره به کشورش بازمی‌گردد تا علاوه بر ادامه روند درمان در کشورش در محیطی آرام به استراحت پرداخته تا آرام، آرام آماده انجام حرکات سخت ورزشی شود.

آخرین اخبار استقلال| کوین یامگا چه زمانی به استقلال بر می گردد؟

اینکه یامگا به طور دقیق چه زمان بتواند دوباره مانند یک بازیکن حرفه‌ای تمرین کند، به روند درمان و همچنین نتیجه آزمایش‌هایی که در آینده روی چشم این بازیکن انجام خواهد شد، بستگی دارد اما پاکدل خیلی امیدوار است که یامگا زودتر از پیش‌بینی‌ها بتواند ورزش حرفه‌ای را ادامه داده و بدون دغدغه حرکات سنگین ورزشی را انجام دهد.