اخبار استقلال| دعوای بازیکن شاکی استقلال جواب داد

امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در فصل جاری بوده است؛ این بازیکن آینده‌دار بعد از آنکه در روز آخر نقل و انتقالات از لیست بزرگسال استقلال کنار گذاشته شد تا جا برای جذب بازیکن خارجی باز شود، با هیچ تیمی قرارداد نبست.

او بعد از مدتی به رقابت‌های آسیایی هانگژو رفت و در همان زمان استقلالی‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند بجز گوستاوو بلانکو بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند. از این رو جواد نکونام رأی به بازگشت امید حامدی‌فر داد و این در شرایطی بود که سقف بودجه استقلال پر شده بود. حامدی‌فر برای آنکه بتواند فوتبال بازی کند و در ترکیب استقلال باشد، حاضر شد قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با استقلال را امضا کرده و همین قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود.

اخبار استقلال| دعوای بازیکن شاکی استقلال جواب داد

 مدیران استقلال به حامدی‌فر وعده دادند که با کاهش قرارداد برخی بازیکنان و خالی شدن بودجه مبلغ قرارداد او را افزایش می‌دهند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. البته بنا به ادعای خود نکونام روز دوشنبه حامدی‌فر برای گرفتن حق و حقوقش گرد و خاکی در باشگاه استقلال کرد تا مدیران استقلال قرارداد او را افزایش دهد. در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا قرارداد حامدی‌فر را افزایش دهند و مدعی هستند بزودی این اتفاق می‌افتد.