زلزله در فوتبال کره

تیم ملی کره جنوبی که در رده ۲۳ جهان قرار دارد، در نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر با شکست ۲ بر صفر برابر اردن شگفتی‌ساز، حذف شد؛ تورنمنتی که در پایان با قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی در دوحه به کار خود پایان داد.

براساس گزارش روزنامه سان انگلیس، سون هیونگ مین، ستاره و کاپیتان کره که در تاتنهام انگلیس توپ می‌زند، در جریان درگیری پیش از دیدار نیمه‌نهایی در هنگام صرف شام، از ناحیه انگشت دچار دررفتگی شده بود!

به نوشته سان، این درگیری پس از هجوم بازیکنان جوان کره از جمله لی کانگ‌این، بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به میز شام برای صرف سریع غذا و رسیدن به میز پینگ‌پنگ رخ داده است.

زلزله در فوتبال کره

موضوعی که به ادعای سان، سون و چند تن از بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر تیم را ناراحت کرد زیرا شب قبل از بازی‌های بزرگ به طور سنتی زمانی برای اتحاد است.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود، به سان گفت که سون از جوان‌ها خواسته تا ادب را رعایت کنند که با واکنش غیرمحترمانه آنها مواجه می‌شود. ظرف چند ثانیه، درگیری از میز به محل صرف غذا گسترش پیدا کرده و بازیکنان با میانجی‌گری از هم جدا می‌شوند و در این بحبوحه، انگشت سون آسیب می‌بیند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در خبری جداگانه نوشت که سون در ابتدا قصد داشت تا با بازیکنان جوان صحبت کند اما تنش لفظی به درگیری فیزیکی تبدیل می‌شود.

به نوشته این رسانه، سون که از کوره در رفته بود، یقه لی‌کانگ را می‌گیرد و در ادامه با مشت لی‌کانگ غافلگیر می‌شود. در تصاویر تلویزیونی، سون در بازی نیمه‌نهایی برابر اردن با انگشتان بانداژشده دست راستش دیده شد.

لی‌کانگ در پیامی در اینستاگرام این درگیری را تایید و بابت ناامید کردن هواداران کره عذرخواهی کرد.