چهره‌های جدید روی نیمکت تیم ملی

 امیر قلعه نویی برای ادامه تیم ملی برنامه های نویی را به مرحله اجرا در می آورد تا به نوعی تیم ملی در مسابقات آتی به نوعی ناکامی در جام ملت ها را تجربه کند.

 

امیر قلعه نویی در اعلام به فدراسیون فوتبال تاکید داشته به زودی جوانگرایی در تیم ملی را استارت می زند تا تیم ملی در جام ملت های بعدی با نیروهای تازه نفس به میدان بیاید و این بار قهرمانی در جام ملت ها را به مردم ایران تقدیم کند. بر همین اساس پیش بینی می شود، چند بازیکن بالای ۳۰ سال تیم ملی این بار به اردو دعوت نشوند.

 

خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی حاکی از آن است، امیر قلعه نویی قصد دارد با توجه به انتقادات سازنده صورت گرفته در کادر فنی تیم  ملی تجدید نظر کند و احتمالا شاهد اضافه شدن یکی دو مربی جدید به اردوی تیم ملی خواهیم بود.

بیشتر دستیاران امیر قلعه نویی در کادر فنی تیم ملی اگر چه نیروهای اسمی بشمار می روند، اما در زمینه مربیگری فاقد تجربه هستند و حتی می توان گفت تیم ملی شروع کار آنها در مربیگری بوده است.

چهره‌های جدید روی نیمکت تیم ملی

یکی از نقدهایی که به تیم ملی شد، این بود که امیر قلعه نویی دستیاری نداشت که وی را به چالش بکشد. خداداد عزیزی حتی نقل کرد، در جلسه ای با یکی از برنامه های امیر قلعه نویی مخالفت کرد اما وقتی جلسه تمام شد، یکی از حاضرین در جلسه به وی گفت: امیر قلعه نویی را در نشست به نقد نکشد و با برنامه های او مخالفت نکند! خداداد می گوید: بعدها این موضوع را به امیر قلعه نویی انتقال داد که سرمربی تیم ملی از این موضوع ناراحت شد و حتی به خداداد گفت: او را به کادر فنی تیم ملی آورده تا نقطه نظرات خود را ارایه دهد.