افشاگری درباره قرارداد واقعی بازیکن استقلال که واقعیت را لو داد

روزبه چشمی پس از برتری استقلال مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: ما و هواداران می‌خواهیم تیم نتیجه بگیرد و این موضوع به حق است اما بازیکنان باید بیشتر روی بحث تمرین، مسابقه رسمی یا فوتبالش متمرکز شود. نمی‌شود در طول هفته ۱۰ درگیری ذهنی دیگر هم داشته باشد و مشکلات حل نشود تا بخواهد به بازی بیاید‌.

وی افزود: اکنون ما بازی را می‌بریم اما جایی ذهن ناآرام مشکل‌ساز می‌شود‌. بیشتر شاید بازیکنان درگیر مشکلات باشند.

بازیکنی مثل امید حامدی‌فر را مثال می‌زنم. نمی‌دانم باید برای این بچه چه کار کنیم؟ تا جایی که می‌دانم به خاطر سقف بودجه و حرکتی که دوستان زدند، اول فصل قرارداد یک میلیاردی بسته و قرار بود اگر از او راضی بودند، در نیم فصل مبلغی را روی قراردادش بگذارند اما الان پاسخگو نیستند.

یعنی قراردادش همان یک میلیارد است.بازیکن استقلال تاکید کرد: مثل سعید مهری که ما می‌گفتیم اما کسی باور نمی‌کرد قراردادش ۱۵۰ میلیون باشد، قرارداد حامدی‌فر را هم قرار بود درست کنند اما کسی پاسخگو نبود. با همین شرایط هفته قبل که به برخی بازیکنان پول دادند، باز هم به امید پرداختی نداشتند.

چشمی درمورد اینکه محمد حسین مرادمند مدعی است به او گفته‌اند باید طلب فصل قبلش را از مدیریت قبلی باشگاه بگیرد، توضیح داد: الان بچه‌ها درمورد پول سال قبلشان حرف می‌زدند اما گفتم باید یک جورهایی آن پول را فراموش کنیم. به حدی از سال قبل درموردش حرف زدیم که دیگر باید فراموش شود. واقعا هم اینگونه بوده است‌.

افشاگری درباره قرارداد واقعی بازیکن استقلال که واقعیت را لو داد

وی درواکنش به این موضوع که از سال گذشته چه قدر طلب دارد، پاسخ داد: شاهد هستید حرف‌هایی که الان می‌زنیم؛ در دوره مدیران قبلی هرکسی هم بود گفتیم.

شخص برای ما مهم نیست زیرا مشکل داشتیم فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد اما واقعا گفته‌اند بروید و پول سال گذشته را از مدیرعامل قبلی بگیرید.

دلیلشان هم این است که چرا ۷ ماه سکوت کردید اما شاهدید که سکوت نکردیم. نمی‌دانم باید آرزو کنیم یا به خدا متوسل شویم.

بازیکن استقلال تاکید کرد: بحث طلب فصل پیش من مفصل است. مثلا من می‌گویم ۲۰ درصد طلب دارم اما باشگاه می‌گوید ۱۰ درصد. در این مورد اختلاف نظر داریم‌. مثلا آپشن داریم که اگر به فلان چیز برسیم؛

باید ۱۰۰ میلیون تومان بگیریم اما می‌گویند نباید به این سبز دست می‌زدید بلکه باید به آبی دست می‌زدید. می‌گویند برخی بندهای قرارداد با اینکه سال قبلش هم آنها را داشتیم، قابل اجرا نیست.

۲ سال قبل قابل اجرا بود اما برای سال گذشته نیست‌. خودشان از سیستم مالیاتی این مبالغ را درآورده‌اند.

یعنی درصدهایی که حساب می‌کنند بدون این‌ها است.چشمی ادامه داد: ما بازیکن هستیم و به چیزی که در قرارداد نوشته شده حساب کرده‌ایم. باید مالیات را از آن پول بدهیم اما باشگاه همان را کم می‌کند و درصد اصلی که خودش می‌خواهد می‌ریزد‌. این بحث مفصل است. سرتان را درد نیاورم. فقط برای ما دعا کنید.