تلاش شهاب زاهدی برای جدایی از پرسپولیس

سرخپوشان در نیم‌فصل دوم عیسی آل‌کثیر را جذب کرده‌اند و اورونوف ازبکستانی هم به‌عنوان بازیکن پشت مهاجم به این تیم اضافه شده. وحید امیری هم که قابلیت بازی در پست مهاجم را دارد، سلامتی‌اش را بازیافته و به چرخه بازیکنان اضافه شده است. شاید به همین دلایل باشد که زاهدی تصمیم به جدایی گرفته. او احتمالا از نیمکت‌نشینی نگران است و شاید کمی هم حس می‌کند در حقش بی‌مهری شده.

زاهدی آمار خیلی بدی ندارد و در این فصل لیگ برتر ۶گل برای پرسپولیس زده و یک‌بار هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شده اما به‌طور کلی عملکردش پرفراز و فرود بوده و به‌طور پیوسته نتوانسته اعتماد هواداران را جلب کند.

شهاب زاهدی

در جریان شکست یک بر صفر تیم مقابل آلومینیوم اراک هم او یک موقعیت استثنایی گلزنی را از دست داد که حملات مجازی فراوانی را به دنبال آورد.

زاهدی یک دوره حضور ناموفق در پرسپولیس داشت که به لیگ چهاردهم بازمی‌گردد. پس از آن او تجارب نسبتا خوبی در اروپا پشت سر گذاشت و خیلی تلاش کرد به جمع سرخپوشان برگردد؛ کوششی که با جنگ اوکراین و آزادی بازیکنان خارجی این لیگ به ثمر نشست و او پرسپولیسی شد اما این وصال تا اینجا چندان فرخنده از آب در نیامده است.