انتقال غیرمنتظره و سودآور فوتبال ایران

 پیش از بازی برگشت سپاهان و الهلال یک خبر غیرمنتظره هواداران سپاهانی را شوکه کرد. محمد قربانی جوان که با باشگاه اصفهانی قرارداد داشت به یکباره به اورنبورگ روسیه پیوست.

این اتفاق باعث نگرانی هواداران سپاهان از لحاظ کمبود مهره در این پست هم شد اما حالا منوچهر نیکفر در مورد این انتقال توضیح داد و این رقم درآمدزایی را در ایران تاریخی دانست. مدیرعامل سپاهان می‌گوید برای رضایت‌نامه محمد قربانی یک میلیون یورودریافت کرده‌اند که با توجه به قیمت روز یورو، بیش از ۶۰ میلیارد تومان درآمدزایی براس سپاهان بوده است.

انتقال غیرمنتظره و سودآور فوتبال ایران

نیکفر توضیح داد: ما تمام اقداماتی که انجام می‌دهیم با آقای مورایس هماهنگ می‌کنیم. چه در خصوص گرفتن بازیکن و چه فروختن. هیچ احدی حق تصمیم‌گیری در مسائل فنی تیم را ندارد. این انتقال با نظر آقای مورایس بوده و امیدوارم بتوانیم گزینه مدنظر باشگاه را در فرصت باقیمانده بگیریم.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: این انتقال شاید در تاریخ نقل و انتقالات ایران رقم خیلی مناسبی بود. ما برای رضایت این بازیکن یک میلیون یورو پول گرفتیم و به این نتیجه می‌رسیم که سپاهان باشگاه حرفه‌ای است‌. بازیکنی را می‌فروشد و بازیکنی را می‌خرد. اصول حرفه‌ای باشگاهداری ایجاب می‌کند در آینده هم از این کارها بکنیم.