حالم از فوتبالی که برخی بازیکنان در آن بازی می کنند بد می شود

محمد نوری پیشکسوت استقلال با اعتراض به رفتار برخی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران و همچنین آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: متاسفانه هیچ وقت شاهد برخورد جدی با این بازیکنان پرحاشیه نبودیم. در فوتبال ایران عدالت واژه گمشده‌ایی است.

وی افزود: حالم از فوتبالی که برخی بازیکنان در آن بازی می کنند بد می شود. چرا باید در این فوتبال اجازه دهند بازیکنی که به هوادار یا خبرنگار حمله می کند به آسانی در ترکیب تیم های بزرگ قرار بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این بازیکنان کلکسیونی از رفتارهای حاشیه‌ای را در این سال‌ها از خود به نمایش گذاشته اند. با رفتارهایی که این بازیکن در فوتبال ایران انجام داده اند من فکر می‌کردم آنها مادام‌العمر محروم شوند اما همیشه شاهد صدور احکام خنده داری برای آنها بودیم.

نوری تصریح کرد: افرادی که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور دارند نباید حق را ناحق کنند. برایتان مثال می‌زنم، ریکاردو ساپینتو پارسال به خاطر اعتراض ساده با چند جلسه محرومیت همراه شد؟ چند بار به کمیته انضباطی رفت و چقدر او را تحت فشار قرار دادند اما این برخورد دو گانه با بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که اگر هر کشور دیگری بود با محرومیت طولانی مدت روبرو می‌شد نشان می‌دهد برخی از تصمیات شبهه انگیز است و باید به هواداران استقلال حق داد که به خیلی از مسائلی که رخ می‌دهد بدبین باشند.