کنفرانس خبری بازی نساجی خبرساز شد

نساجی مازندران امروز در اولین مسابقه خود با هدایت ساکت الهامی در سیرجان برابر گل‌گهر قرار گرفت و با سه گل در این دیدار شکست خورد تا به قعر جدول رده‌بندی سقوط کند.

الهامی که روز گذشته نیز در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود و اشکان نامداری به جای او به سوالات خبرنگاران پاسخ داده بود، پس از این شکست نیز در سالن کنفرانس حاضر نشد تا خبرنگاران سیرجانی سالن را ترک کنند.

پس از این اقدام، مدیررسانه‌ای نساجی اظهار داشت: ممنون از میهمان نوازی خوب سیرجان. همکاران ما اینجا حضور ندارند و بنا به هر دلیلی فکر می‌کردند آقای الهامی می‌آیند اما آقای نامداری هم توضیحاتی را که آقای الهامی گفتند، خدمت شما می‌گویند و هم اینکه چرا آقای الهامی نیامدند و الان در چه شرایطی هستیم.

کنفرانس خبری بازی نساجی خبرساز شد

سپس اشکان نامداری، مربی نساجی، عنوان کرد: من به احترام اصحاب رسانه و بنا به وظیفه‌ای که آقای الهامی به من داده بودند، خدمت رسیدم که دوستان تشریف بردند. دلیل نیامدن آقای الهامی این بود که اولا خیلی برای نتیجه ناراحت بودند و دوما اینکه ما باید سریعا باید به تهران برویم و همین امشب تمرین داریم.

او سپس گفت: ما از اینجا مستقیم به تمرین می‌رویم و ایشان صلاح دیدند که خیلی سریع برویم و به تمرین برسیم و این وظیفه را به من محول کردند که دوستان تشریف بردند. من به احترام شما آمدم و صحبت خاصی ندارم.