استقلال جواب سپاهان را داد

پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و سپاهان ، باشگاه اصفهانی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به داوری این مسابقه اعتراض کرد. اصفهانی‌ها تصاویری از لحظه برخورد ایمان سلیمی و شهریار مغانلو منتشر کرده و نوشتند که مدافع آبی‌ها باید توسط داور بازی جریمه می‌شد.

حالا نیز باشگاه استقلال در اقدامی متقابل اطلاعیه‌ای را با عنوان "واکنش باشگاه استقلال به رفتار عجیب باشگاه سپاهان" منتشر کرده و نوشته است:

در پی پیروزی با ارزش استقلال مقابل سپاهان، باشگاه سپاهان در شرایطی که همگان شاهد برتری بی چون و چرای آبی پوشان بودند، با انتشار تصاویری از برخورد نه چندان جدی دو بازیکن استقلال و سپاهان مدعی شد داور یک کارت زرد را نادیده گرفته است! رسانه رسمی باشگاه استقلال به همین دلیل لازم می‌داند ضمن قدردانی از بازیکنان و مربیان استقلال، اشاره‌ای به پشت پرده این قبیل رفتارها داشته باشد.

باشگاه سپاهان در حالی با انتشار دو تصویر که صحت آنها و ارتباطشان به هم قابل اثبات نیست مدعی شده داور باید به ایمان سلیمی بابت برخورد با شهریار مغانلو اخطار نشان می‌داد که فیلم و عکس‌های به‌جامانده از بازی رفت استقلال و سپاهان که در هفته سوم نیم فصل اول به میزبانی اصفهان برگزار شد، به یادمان می‌آورد پنالتی اعلام شده به سود سپاهان در آن بازی، نادرست بوده و قبل از برخورد توپ با دست ایمان سلیمی، روی مدافع استقلال خطا شده بود.

استقلال جواب سپاهان را داد

همین امروز هم مردم و کارشناسان به چشم دیدند دقایق ابتدایی بازی، خطای مدافع سپاهان روی گوستاوو بلانکو در چند قدمی دروازه می‌توانست یک پنالتی به سود استقلال باشد که این پنالتی هم پیش چشم هواداران استقلال و در خانه خودمان سوخت.

جالب اینجاست که همچنان بیانیه‌نویسی و تحت فشار گذاشتن داوران از طریق انتشار عکس و فیلم و متن در جریان بازی و بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها ادامه دارد و این وسط تنها باشگاه استقلال مؤاخذه و محاکمه می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن خسته نباشید به عوامل برگزاری بازی‌های لیگ برتر تقاضا دارد در این هفته‌های حساس نظارت بیشتری روی رفتارهای خارج از زمین برخی باشگاه ها صورت بگیرد تا این تصور برای سایر تیم‌ها پیش نیاید که می‌توان با بیانیه و... داوران را تحت فشار گذاشت و یا برای داوران بازی‌های بعدی ذهنیت ایجاد کرد.

باشگاه استقلال همچنین از هواداران فهیم مجموعه آبی که به رغم سرمای هوا، با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم محبوب خود حمایت کردند، کمال تشکر را دارد و این پیروزی با ارزش را به کادرفنی استقلال، بازیکنان، تمامی عوامل تیم و باشگاه و البته به هواداران استقلال تبریک می‌گوید.