قرار شام کیلیان امباپه با امانوئل ماکرون، ناصر الخلیفی و امیر قطر

 کیلیان امباپه آخرین ماه‌های حضور خود در فرانسه را سپری می‌کند. او به باشگاه پاری سن ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل پاریس را ترک می‌کند و قصد تمدید کردن قراردادش را ندارد.

تقریباً تمام رسانه‌های معتبر جهان تأیید کرده‌اند که مقصد بعدی امباپه، رئال مادرید است و پس از سال‌ها باشگاه اسپانیایی به هدف نقل و انتقالاتی محبوبش خواهد رسید.

در این بین گفته می‌شود که ناصر الخلیفی که در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای جذب او کرد با اصرار امباپه دیگر قصد ندارد پیشنهادی جدیدی به فوق ستاره فرانسوی ارائه دهد.

با این حال همه این موارد باعث نشده که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، در دیدار با امیر قطر و هیئتش در کاخ الیزه، از امباپه دعوت نکند. دیروز تایید شد که ماکرون خواهان حضور الخلیفی و امباپه در ملاقات با امیر قطر شده.

تصاویری که دقایقی پیش منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که امباپه وارد کاخ الیزه شده تا در این دیدار حضور یابد. رسانه‌های فرانسوی و فابریتزیو رومانو تایید کرده‌اند که این دیدار ارتباطی با آینده امباپه ندارد و پی‌اس‌جی هیچ پیشنهاد تمدید قراردادی ارائه نخواهد داد. امباپه طبق اخبار گذشته، در حال مذاکره با رئال مادرید است.

قرار شام کیلیان امباپه با امانوئل ماکرون، ناصر الخلیفی و امیر قطر