تیم رضا عنایتی چند ثانیه کم آورد

پیکان و نفت آبادان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفته اند که هردو تیم در قعرجدول رده بندی حضور داشتند و برای فرار از منطقه خطر می‌جنگیدند. تا قبل از این بازی نفت آبادان 11 و پیکان 13 امتیاز داشت و به همین خاطر کسب سه امتیاز برای هردو تیم بسیار اهمیت داشت.

تقابل رضا عنایتی و سهراب بختیاری زاده دو ستاره سابق استقلال هم در نوع خود جالب بود. همه این اتفاقات سبب شد یک بازی پرخورد و پر از اتفاق را شاهد باشیم . مسابقه‌ای که 4 گل داشت و اگر پیکانی‌ها دقت می‌کردند پیروز می‌شدند اما در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را خوردند و بازی با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت.

لحظات حساس:

دقیقه 14: پاس بلند پیکانی‌ها روی خط محوطه جریمه با کنترل خوب علی قربانی با سینه همراه شد؛ فرشید اسماعیلی از همانجا ضربه اش را زد که توپ از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 15: حسین شنانی روی غفلت و اشتباه محمد آژیر مدافع پیکان توپ ربایی عالی ای داشت و با ایمان صادقی تک‌به تک شد. ضربه شنانی را دروازه‌بان پیکان به خوبی دفع کرد و اجازه باز شدن دروازه برای بار دوم را نداد.

تیم رضا عنایتی چند ثانیه کم آورد

دقیقه 28: حامد پاکدل مهاجم پیکانی ها بعد از برخوردی که با دو مدافع نفت آبادان داشت، تک به تک شد و توپ را به تور دروازه حریف چسباند اما داور در سوت خود دمید و این گل مردود شد. خورشیدی در این صحنه اعتقاد داشت که پاکدل روی بازیکن نفت آبادان خطا کرده است.

دقیقه 1+45: ارسال خوب سنگرگیر از جناح راست نفتی ها در موقعیتی مناسب با ضربه سر ساسان حسینی همراه شد اما توپ درست به جایی رفت که ایمان صادقی حضور داشت.

دقیقه 48: پاس عالی نریمان جهان در عمق ، با غفلت مدافعان نفت همراه بود و باعث شد حامد پاکدل با دروازه بان تک به تک شود. این مهاجم باتجربه اگرچه دروازه بان را دریبل زد، اما ضربه اش خوب نبود و با وجود خالی بودن دروازه، توپ را به بیرون زد!

دقیقه 50: ضربه تماشایی علی یوسف از داخل محوطه جریمه پیکان را ایمان صادقی با سیوی دیدنی راهی کرنر کرد تا یک فرصت عالی برای نفتی‌ها از دست برود.

دقیقه 60: ارسال کرنر از سوی نفتی‌ها توسط فرشاد محمدی‌مهر روی دروازه پیکان با ضربه سر علی یوسف همراه شد وتوپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: ضربه فرشاد محمدی مهر از راهی دور را ایمان صادقی دروازه بان پیکان به طور ناقص دفع کرد و در ادامه مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 72: ضربه ایستگاهی تماشایی سامان نریمان جهان که گوشه بالای دروازه نفت را هدف گرفته بود، با عکس‌العمل خوب پیام پارسا راهی کرنر شد.

دقیقه 75: حرکت عالی رنجبر از جناح راست پیکانی‌ها یک موقعیت خوب را ساخت؛ او بعد از عبور از مدافع مستقیم به صورت زمینی توپ را به محوطه فرستاد، علی قربانی توپ را برای شوتزنی نریمان جهان کاشت اما ضربه این بازیکن چندان خوب نبود و پیام پارسا درازکش توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 81: در موقعیتی عالی حسین سنگرگیر درون محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد؛ او ضربه اش را هم زد اما صادقی باهوش بالای خود توپ را مال خود کرد.

دقیقه 86: شوت از راه دور طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت و راهی به دروازه نیافت.

شرح بازی:

[بولت پرسپولیس] نفت آبادان با گلی که در دقیقه سه به ثمر رساند، نوید یک بازی خوب و جذاب را داد. این گل باعث شد تا پیکانی ها به سمت دروازه حریف پیش بروند ودر مقابل نفتی ها نیز به دنبال ضد حمله در خانه حریف باشند. در نهایت پیکانی ها به گل تساوی رسیدند . ده نفره شدن پیکان در دقایق پایانی اگرچه برای این تیم باورنکردنی بود، اما باعث نشد تا آنها از حملات خود بکاهند و در همین حین ده نفره هم به گل دوم رسیدند و برنده از زمین خارج شدند.

 در نیمه دوم پیکان کمی عقب نشست و نفت آبادان سراپا حمله شد. در میان حملات نفتی ها ، خودروسازان نیز ضد حملات خوبی زدند . در این شرایط نیمه دوم این بازی بسیار پرسرعت و جذاب دنبال شد و شاهد موقعیت های گلزنی زیادی بودیم. فرصت هایی که تا وقت های اضافی نیمه دوم همه از دست رفت. در شرایطی که پیکانی ها آماده می شدند یک برد شیرین را با ده بازیکن جشن بگیرند، اما در ثانیه های پایانی غافلگیر شدند و در نهایت دو تیم به تساوی رسیدند