مهدی ترابی هم صدایش در آمد

مهدی ترابی در خصوص برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: می‌دانستیم امروز بازی سختی را داریم. این بازی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و خداراشکر به 3 امتیاز رسیدیم. به هواداران تبریک می‌گویم.

با اینحال عذرخواهی می‌کنم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خود من شاید در یکی دو صحنه کمی سهل انگاری کردم. متاسفانه نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم. وی درخصوص حضور عبدالکریم حسن و اورنوف در این بازی، گفت: اولین بازی بود که مجوز داشتند.

بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم در ادامه لیگ به ما کمک کنند. ضمن اینکه به امیر دروازه‌بان‌مان هم تبریک می‌گویم. بازی قبلی گفتم که شما را شگفت زده می‌کند و دیدید که دروازه‌بان خوبی است.ترابی درخصوص استقبال کم تماشاگران از این بازی، عنوان کرد: به هرحال شرایط آب و هوایی بود. ما هم درک می‌کنیم.

مهدی ترابی هم صدایش در آمد

هوا برای خودمان هم سرد بود. وظیفه داریم از هواداران تشکر کنیم و ممنون هستیم که آمدند.وینگر پرسپولیس درمورد اینکه رقیبان مستقیم این تیم با هم بازی کردند، گفت: به بازی‌های خودمان نگاه می‌کنیم. فعلا به رقیبان کاری نداریم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. امیدوارم 3 امتیازهار را جمع کنیم تا پایان فصل به قهرمانی برسیم.ترابی درمورد هجمه‌هایی که برخی هواداران پرسپولیس روی اوسمار ایجاد کردند، اظهار داشت: هجمه‌ای توخالی وارد کردند ولی الان می‌بینید که عملکرد خوبی داشته، در بازی اول هم بدشانس نبودیم حداقل نتیجه مساوی می‌شد. اتفاقاتی هم در آن بازی افتاد ولی مطمئن باشید عملکردمان بهتر می شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس، گفت: واقعا درخواست داریم درویش هرچه سریع‌تر این مشکلات را حل کند. امیدوارم فردا سر تمرین او را ببینیم و توضیحی به بچه‌ها بدهد. واقعا اوضاع خوب نیست. بچه‌ها خیلی تحت فشار هستند. لطفا اگر امکان دارد فردا سر تمرین حضور داشته باشید. دوست نداریم اتفاقی بیفتد که از دستش خارج شود.ترابی تصریح کرد: درمورد پرداختی‌ها می‌گویم؛ دوست داریم دوستانه‌تر حل شود و اتفاقات خوب بیفتد. از دست کسی در نرود. ان‌شاالله بیاید و اتفاقات مثبتی بیفتد.

تا نیم فصل حدود 33 درصد گرفتیم درصورتیکه تیم های دیگر حداقل 60-50 درصد گرفته‌اند. از سال گذشته هم آپشن‌های قرارداد را طلب کار هستیم. به بچه‌ها کم لطفی می‌شود.وی درخصوص اینکه اگر مشکلات مالی وجود دارد چگونه پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار کرده، گفت: فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها بازیکن می‌گیرند اما بازیکنی که در تیم بوده، مظلوم‌تر واقع می‌شود! بچه‌های ما از سال گذشته طلب دارند و یک کلمه حرف نزدند ولی دوست داریم از طرف باشگاه اتفاق مثبتی بیفتد و بچه‌ها خوشحال شوند.ترابی افزود: این را نمی‌بینیم. همه هم همین را می‌گویند که اگر نیست چرا برای ما نیست؟ نمی‌گوییم بازیکن نگیرند اما اگر پول هست باید به این بچه‌ها که زحمت کشیدند و سال قبل 3 قهرمانی آوردند هم نگاه شود.