تعویض ستاره استقلالی همه را به اشتباه انداخت!

یکی از مهیج‌ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر ، چهارشنبه گذشته در ورزشگاه پاس قوامین، محله اکباتان تهران رقم خورد؛ جایی که پیکان باید از صنعت نفت میزبانی می‌کرد. شرایط جدول هم بر حساسیت بازی افزود اما در نهایت، این دو تیم با حساب 2 بر 2 به کار خود پایان دادند و هر کدام یک امتیاز با خود به رختکن بردند.

یکی از اتفاقات مهم این بازی، کارت قرمز اشکان خورشیدی بود که در دقیقه 39 مقابل صورت محمد آژیر به نمایش درآمد. مدافع پیکان که از زمین بیرون رفت، کادرفنی دست به تعویض برد تا قلب دفاع را دوباره بچیند.

رضا عنایتی برای این کار، نیاز داشت تا یک بازیکن از ترکیب خود بیرون بکشد. همین امر سبب شد مشورت بین اعضای کادرفنی چند دقیقه‌ای طول بکشد و در نهایت، با وجود نیاز تیم، فرشید اسماعیلی کاندیدای تعویض شد و جای خود را به محمد ستاری داد.

این دیدار در برودت شدید هوای پایتخت برگزار شد و به همین خاطر، وقتی فرشید از زمین بیرون آمد، عنایتی از او خواست با بدن خیس از عرق، روی نیمکت ننشیند و مستقیما به رختکن برود. همین امر، برای حاضران در ورزشگاه سوءتفاهم ایجاد کرد و برخی گمان کردند این بازیکن به نشانه اعتراض، راهی رختکن شده است!

فرشید سه دقیقه زودتر از سایر بازیکن راهی رختکن شد، دوش گرفت و با آغاز نیمه دوم، همراه با سایر بازیکنان به کاسه ورزشگاه برگشت تا روی نیمکت بنشیند آن هم بدون اینکه کوچک‌ترین اعتراضی از سوی او به وجود بیاید.

حتی این تعویض تا حدودی عاطفی و احساسی هم شد زیرا عنایتی به محض اینکه بین دو نیمه به رختکن بازگشت، فرشید را در آغوش کشید و بار دیگر توضیح داد مجبور به انجام تعویض تاکتیکی شده وگرنه این بازیکن را تا پایان در ترکیب حفظ می‌کرد.

گفتنی است؛ فرشید اسماعیلی فصل را در نساجی آغاز کرد اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پیراهن پیکان را پوشید تا به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شود.