پیش‌بینی رسانه آمریکایی از هادی چوپان

در استیج آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴، همه نگاه‌ها به قهرمان سابق مستر المپیا، هادی چوپان ورزشکار ایرانی است.

با وجود تقابل شدید بین سامسون داودا، برنده سابق آرنولد کلاسیک در بخش باز، طرفداران متقاعد شده اند که «گرگ ایرانی» پیروز خواهد شد.

اگرچه چوپان از داودا کوتاه‌تر است و ماهیچه‌های بیشتری دارد، اما ماهیچه‌های او کاملاً برجسته هستند و به قول برخی از طرفداران، «تیغ‌برنده» هستند. گرگ ایرانی امسال پیشرفت چشمگیری داشته است و تلاش و تعهد خود را روی صحنه نمایش می‌دهد.

پیش‌بینی رسانه آمریکایی از هادی چوپان

چوپان، که امسال در آرنولد کلاسیک برای اولین بار حضور دارد، داوران را با هیکل چشمگیر و مهارت‌های ژست مطمئن خود مات و مبهوت کرده است. او با سامسون داودا، جان دلاروسا، آنتونی ویلانت، جیمز هولینگشد و رافائل براندائو در اولین دعوت از پیش داوری شرکت کرد.

پیشرفت‌های چوپان در سال جاری پیامی مستقیم به رقبای او ارسال کرده است که پس از شکست او در استیج مستر المپیا، او بازگشته و آماده پیروزی در آرنولد کلاسیک است.

با دیدن ژست چوپان در پیش داوری، طرفداران دیوانه شدند و پیروزی او را پیش بینی کردند.

یکی از طرفداران به تیز بودن چوپان مثل تیغ اشاره کرد و گفت: "او همیشه می‌آید، چون تیغ تیز دیوانه است. "

حتی طرفداران غیرچوپان هم تحت تأثیر هیکل دیوانه وار چوپان قرار گرفتند و گفتند: "هادی واقعاً فوق العاده به نظر می‌رسد من طرفدار هادی نیستم، اما بدن هادی دیوانه وار است. "

آرنولد قهرمان چندین دوره مستر المپیا و بانی این مسابقات با انتشار ویدئویی از خود به همراه هادی چوپان به تمجید از ورزشکار ایرانی پرداخته بود.