ستاره رئال مادرید در انتظار محرومیت شدید

  رئال مادرید  شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی والنسیا مهمان این تیم بود و این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا با دو گل از حریف عقب بودند اما دبل وینیسیوس باعث شد که آنها بار دیگر به بازی برگردند و بلینگام هم در لحظات پایانی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند اما داور بازی چند ثانیه پیش از آن پایان این دیدار را اعلام کرده بود. 

این تصمیم باعث عصبانیت شدید بسیاری از بازیکنان رئال مادرید و حمله آنها به سمت داور برای اعتراض به این تصمیم شد و در این میان بلینگام به دلیل شدت اعتراضاتش به داور از زمین بازی اخراج شد. 

در گزارشی که از سوی داور برای لالیگا نوشته شده آمده است: «بلینگام در دقیقه ۹۹ به این دلایل از زمین بازی اخراج شد: پس از پایان بازی و در حالی که بازیکنان هنوز در زمین حضور داشتند، او با حالتی خصمانه به سمت من دوید و فریاد کشید و بارها این عبارت را تکرار کرد که این توپ لعنتی گل بود.»

حالا رلوو خبر داده که لالیگا این گزارش و شرایط و اتفاقات رخ داده را بررسی خواهد کرد و این احتمال زیاد است که بلینگام به دلیل اظهارات مطرح شده و حمله به سمت داور با دو جلسه محرومیت روبرو شود. 

ستاره رئال مادرید در انتظار محرومیت شدید

باشگاه رئال مادرید هم آماده است تا به محرومیت این ستاره تیمش اعتراض کند و امیدوار است که بتواند مانع از محرومیت بلینگام و غیبت او در دیدارهای حساس پیش رو شود.