چرا فرهاد مجیدی در ایران مربیگری نمی‌کند؟

با پایان کار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا ، تیم لیگ برتری فوتبال امارات، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون این چهره که سابق بر این در تیم‌های استقلال و امید ایران به مربیگری پرداخته بود، منتشر شده است.

فرهاد مجیدی که اصولا چهره‌ای مصاحبه‌گریز بوده و علاقه‌ای به مصاحبه با رسانه‌ها را در این سال‌ها از خود نشان نداده، در سال‌های فوتبال خود در ایران و بعد از حضور در استقلال، با وجود داشتن پیشنهادهای متعدد از تیم‌های دیگر، علاقه‌ای به حضور در تیم‌های دیگر از خود نشان نداده و پیراهن هیچ باشگاه دیگری جز استقلال را بر تن نکرد. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد فرهاد برای ادامه مسیر مربیگری خود در فوتبال ایران نیز چنین هدفی را در سر داشته و به نظر نمی‌رسد جز هدایت تیم‌های ملی، تیمی باشگاهی از فوتبال ایران به جز استقلال، مورد توجه مجیدی در سالیان آینده برای مربیگری قرار بگیرد. فرهاد همواره در سالیانی که در استقلال کار می‌کرد و بعضا بعد از آن، اعلام کرده بود یک روز که شرایط کار برای بازگشت دوباره مهیا باشد به جمع آبی‌ها بازگشته و این تیم را قهرمان آسیا خواهد کرد.

چرا فرهاد مجیدی در ایران مربیگری نمی‌کند؟

همه اینها درحالی هستند که در حال حاضر استقلال با جواد نکونام از لحاظ شرایط فنی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و تا این جای کار نیز از شانس‌های مسلم قهرمانی در فصل جاری است. ضمن اینکه نکونام هم با استقلال قرارداد ۳ ساله بسته و این یعنی بدون احتساب امسال، جواد دو سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد و با شرایط فعلی، جدایی این چهره از جمع استقلالی‌ها دور از ذهن است.