خبر خوش برای قرمزها /  ستاره مصدوم قرمزها ‌ ماندنی شد

ایجنت آلیسون بکر گمانه زنی‌ها مبنی بر جدایی این بازیکن برزیلی از  لیورپول  را رد کرد. این دروازه‌بان در حال حاضر به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور است و یورگن کلوپ تایید کرده بود که این دروازه‌بان 31 ساله به این زودی‌ها در دسترس نخواهد بود.

کایمن کلهر در 6 بازی اخیر قرمزها درون دروازه لیورپول قرار گرفته و جای خالی بکر را پر کرده است. یورگن کلوپ پس از 9 سال حضور در آنفیلد در تابستان لیورپول را ترک می‌کند و گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده برخی از بازیکنان باتجربه این تیم به وجود آمده است.

محمد صلاح پیشنهادات چشمگیری از کشور عربستان دارد و ویرژیل فن دایک هم تایید کرد که آینده او هنوز مشخص نیست. قرارداد هر دوی آن‌ها در سال 2025 به پایان می‌رسد. قرارداد آلیسون تا سال 2027 اعتبار دارد و او آخرین بار در سال 2021 قراردادش را تمدید کرده است.

خبر خوش برای قرمزها /  ستاره مصدوم قرمزها ‌ ماندنی شد

با این وجود در برزیل شایعاتی مطرح شده که آلیسون بکر قصد دارد به باشگاه اینترناسیونال برزیل نقل مکان کند. چنین پیشنهادی حتی در رسانه‌های این کشور پخش شد و رِویستا کولورادا" برای شفافیت در مورد این موضوع با ایجنت این دروازه‌بان تماس گرفت.

زی ماریا درباره آینده آلیسون گفت:"هیچ چیزی وجود ندارد. هیچ تماسی وجود نداشت.  در این لحظه، خروج آلیسون غیرممکن است‌‌."

آلیسون دوران حرفه‌ای خود را با این باشگاه برزیلی آغاز کرد و پس از حضور در آکادمی این باشگاه، 101 بازی انجام داد و 4 عنوان قهرمانی همراه آن‌ها به دست آورد تا اینکه در سال 2016 به آ‌اس رم رفت.