مورایس: هیچ تیمی به تنهایی قهرمان نمی‌شود

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: این بار تیم پیکان را پیش رو داریم. آنها بازیکنان و تیم خوبی دارند. مثل همیشه برای این بازی آماده هستیم و در کنار هواداران بازی می‌کنیم. انتظار اتفاقات خوبی دارم. در مدت گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تعطیلی و بازی‌های تیم ملی را داشتیم اما امیدوارم همه این تعطیلی‌ها به پایان رسیده باشد و به شرایط قبل برگردیم.

او درباره شرایط مصدومیت کاوه رضایی و احتمال غیبت این بازیکن در بازی فردا گفت: شرایطش چندان تغییری نکرده و او مصدوم است. او را فردا نداریم.

سرمربی سپاهان درباره جذب یک بازیکن جوان از ذوب‌آهن با وجود آکادمی مناسب باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان آکادمی در سطح یادگیری‌اند. اگر کسی کیفیت داشته باشد، برای آکادمی سپاهان خوب است. جذب بازیکن کم سن و سال از بازیکنان سن بالاتر بهتر است چون هزینه کمتری دارند. در کل به دنبال کیفیت هستیم. من دیروز بازی یک تیم شیرازی را دیدم که دو بازیکن خوب داشتند. ما به دنبال یک فرآیند حرفه‌ای برای آینده باشگاه هستم. بحث این نیست از چه تیمی بازیکن جذب می‌کنیم. ما یک بازیکن هم به ذوب‌آهن قرض دادیم. امیدوارم دفعه‌ بعد نخواهم این مساله را توضیح بدهم چون این مساله خیلی ساده است.

او اضافه کرد: ایران باید به فوتبال حرفه‌ای و بازار حرفه‌ای عادت کند. باشگاه اگر به دنبال بازیکنی است باید مبلغی را به باشگاه دیگر پرداخت کند. باشگاه‌ها نمی‌توانند ارزش مالی بازیکن را پرداخت نکنند و منتظر آزادشدنش باشند تا آن بازیکن را جذب کنند. همه باید درک کنند که مبلغی برای ارزش بازیکن باید پرداخت شود تا بازیکنان بهتری بیایند. پول‌ها باید در گردش باشند و چمن‌ها و کیفیت‌ها را بهتر کنیم. ببینید عربستان چگونه برای آینده هزینه می‌کند. فوتبال ایران هم باید به این سمت برود.

مورایس: هیچ تیمی به تنهایی قهرمان نمی‌شود

مورایس در پایان اضافه کرد: فردا یک بازی دیگر برگزار می‌شود که ساعتش تغییر کرده است اما امیدوارم هواداران بیایند. هیچ تیمی به‌تنهایی قهرمان نمی‌شود. ما باید نشان دهیم چقدر قوی هستیم. همه مردم باید بیایند تا از پیکان استقبال گرمی داشته باشیم و شور و شوق هواداران را نشان همه بدهیم.