ترکیب احتمالی پرسپولیس قبل از بازی دربی

بعد از پیروزی پر گل در جام حذفی ، پرسپولیس امروز در یک بازی مهم باید به مصاف فولاد برود. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی برای سرخ‌پوشان دارد. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را ببرد و اوسمار هم به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود با پرسپولیس است.

پرسپولیس در بازی قبل مقابل نفت‌وگاز گچساران با ترکیب متفاوتی به میدان رفت و حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده اوسمار باز هم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس قبل از بازی دربی

گولسیانی تنها مصدوم پرسپولیس است و به بازی امروز نخواهد رسید. فرشاد فرجی جانشین او در قلب خط دفاع خواهد بود. همچنین محمد خدابنده‌لو خرید جدید قرمزها و سینا اسدبیگی که هر دو در بازی قبل عملکرد خوبی داشتند نیمکت‌نشین خواهند شد و شاهد بازگشت سروش رفیعی و مسعود ریگی به ترکیب اصلی خواهیم بود. نیمکت‌نشینی وحید امیری و سعید صادقی هم از دیگر نکات قابل توجه ترکیب پرسپولیس در بازی امروز است.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.