مهدی طارمی خبر خوش فوتبالی داد

 مهدی طارمی پنج روز پس از دیدار نیمه نهایی جام ملتهای آسیا مقابل قطر که شکست سه بر دو را تجربه کرد، در دیدار لیگ برتر پرتغال برابر آروکا حضور تعویضی در زمین داشت، اما بعد از آن دیگر فرصت بازی به دست نیاورد و مصدومیت او را از فوتبال دور کرد که این انتظار برای مهاجم ایرانی پورتو امشب پایان پیدا می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو پس از حضور تعویضی مقابل آروکا، در دیدار با استرلا نیمکت‌نشین بود و بعد از آن هم چهار مسابقه پیاپی مقابل آرسنال، ژیل ویسنته، سانتا کلارا و بنفیکا را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد که مصدومیت او برطرف شده است.

مهدی طارمی در دیدار هفته قبل مقابل بنفیکا شرایط بازگشت به میادین را داشت، اما با نظر سرخیو کونسیسائو در فهرست قرار نگرفت تا مصدومیتش به طور کامل برطرف شود که امشب این اتفاق افتاده و او به لیست بازی با پورتیموننزه برمی‌گردد.

مهدی طارمی خبر خوش فوتبالی داد

تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه مونیسیپال د پورتیمائو یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال را مقابل تیم رده چهاردهمی پورتیموننزه برگزار می‌کند که مهدی طارمی پس از حدود یک ماه دوباره به میادین برمی‌گردد و احتمالا به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شود.