کنایه پیروز قربانی به جواد نکونام

پیروز قربانی ، سرمربی نفت و گاز گچساران به صحبت‌های جواد نکونام واکنش نشان داد.

پیروز قربانی، سرمربی نفت و گاز گچساران در کنفرانس خبری پس از بازی با آریو اسلامشهر که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد گفت: از شرایط بازی راضی نبودم چون بازی زشتی بود. فوتبال زشت اصلا دوست ندارم. وسط زمین هم دقیقه ۵۰ گفتم بلد نیستم زشت بازی کنم و ببرم‌. اصلا نمی‌خواهم و اینجوری مربیگری نمی‌کنم. چندین بار به بازیکنانم گفتم. اینجا اولین باری است که به بازیکنانم انتقاد می‌کنم ولی متاسفانه گوش نمی‌دهند. خیلی از بازیکنانم ناراحتم. بازی‌هایی را می‌بازیم که همه چی دست ماست. بازی با فجر دقیقه ۹۶ کرنر خوردیم. این بازی کرنر خوردیم. نتوانستم مسئولیت پذیری را به یاد برخی بازیکنان بیاورم و این ضعف من است. در کل بازی زشتی بود و دوست نداشتم این فوتبال را.

کنایه پیروز قربانی به جواد نکونام

او در مورد شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال به نظرم برای کادرفنی و مدیریت استقلال زشت است. هرروز مصاحبه می‌کنند. زودهم تا یه چیزی می‌شود می‌گویند پیشکسوت‌ها این را نگویند یا بگویند وگرنه خیانت است. آقا این چه حرفی است. به عنوان استقلالی سابق فقط آرزوی موفقیت می‌کنم همین. بعضی موقع‌ها لازم نیست چیزی بگوییم. اینکه کادرفنی یک طرف بروند و مدیریت یک طرف نتیجه خوبی نخواهد داشت.

پیشکسوت استقلال ضمن واکنش به صحبت‌های جواد نکونام ادامه داد: هر دو طرف هم می‌خواهند یار جمع کنند و ترجیح می‌دهم نظر ندهم. امیدوارم به خاطر هواداران استقلال و راس آنها پسرم که خیلی استقلالی است، این تیم برنده دربی و قهرمان لیگ شود. حالا نمی‌دانم اینکه گفتم استقلال قهرمان لیگ شود خیانت است یا نه! برای تیم بزرگی مثل استقلال این فاصله بین کادر و مدیریت خیلی بد است.