شرمنده هواداران و مردم اصفهان هستم

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و بابت شکست از هواداران تیم خود و مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم، روز خوب ما نبود و مسئول این شکست من هستم، قول می‌دهم در ادامه راه این نتایج را جبران کنم.

وی‌ افزود: در خصوص تصمیم داور در رابطه با عدم اعلام پنالتی نظری ندارم، به این تصمیم احترام می‌گذارم و اظهار نظر در این مورد را به کارشناسان داوری می‌سپارم.

ربیعی تصریح کرد: ما غیر از ارسال از جناحین، چند موقعیت خوب در عمق دفاع استقلال خوزستان داشتیم، بیشتر از تمام بازی‌های خود توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، ۲ گل ناراحت‌کننده دریافت کردیم، سعی کردم در میان بازی از تاکتیک‌های‌ مختلفی استفاده کنیم، قطعا ایراد داشتیم، ناراحتی هواداران را درک می‌کنم و به آن‌ها حق می‌دهم.

شرمنده هواداران و مردم اصفهان هستم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: نمی‌گویم نگران شرایط ذوب‌آهن نیستم اما وظیفه ما این است که بتوانیم از این فضا خارج شویم، در مس رفسنجان هم ۲ یا ۳ بار چنین شرایطی را تجربه کردم، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ۴ سال در مس رفسنجان بودم و قدردان آن‌ها هستم، برای‌ این باشگاه و محرم نویدکیا آرزوی موفقیت دارم، در کمتر از ۴ روز باید ریکاوری کنیم، امیدوارم در آخرین بازی سال، شادی را به هواداران ذوب‌آهن هدیه دهیم. ربیعی در پایان تصریح کرد: شرمنده هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان هستم، امیدوارم جبران کنیم، در مدتی که در اصفهان حضور دارم، چیز‌های زیادی را یاد گرفتم، امیدوارم در سال ۱۴۰۳ روز‌های‌ خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.