کاپیتان استقلال جواب طعنه عالیشاه را داد

سید حسین حسینی پس از پایان دربی و تساوی بدون گل گفت: همیشه بازی سختی است، به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی توانند خوب بازی کنند، اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و فاصله را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفت که سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر بود، ۱۱ نفره حمله می‌کردند. ما سال‌های گذشته هم نوع بازی آن‌ها وقت تلف کردن آن‌ها را دیدیم.

 

حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند، پنالتی صورت گرفت: VAR بود و دیگر حرفی نمی‌ماند.

وی درباره اینکه غلامپور مربی استقلال گفت که حق حسینی است که دروازه بان فیکس تیم ملی باشد، عنوان کرد: تشکر می‌کنم از آقای غلامپور، خیلی برای من زحمت کشید، کلین شیت یک کار تیمی است. امیدوارم بتوانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

کاپیتان استقلال جواب طعنه عالیشاه را داد

دروازه‌بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می‌کنند و گله‌مند هستند. ببینید که پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم‌فصل یارگیری کردند و دیدید که پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است ۵ درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز ۵ درصد به درد ما نمی‌خورد و به تیم ضربه نزند.