یاد آن دربی افتادم که ژستد گل زد

بیژن طاهری، در خصوص دربی ۱۰۳ و تساوی بدون گل سرخابی‌ها، اظهار داشت: قدیم تیتری در مطبوعات ورزشی رایج بود؛ هر بازی که خوب نبود می‌نوشتند سردتر از هوای استادیوم! این بازی‌ هم سردتر از هوای استادیوم بود.

وی افزود: بااینحال، شاید توپ و میدان اکثر اوقات دست پرسپولیس بود ولی استقلال باهوش بازی کرد. این مساوی من را یاد دربی انداخت که رودی ژستد گل زد و کلید قهرمانی ما شد. استقلال دیشب انسجام تیمی داشت و همین باعث شد امتیاز بگیرد. بازی حساسیت زیادی داشت و پرسپولیس هم به دنبال برد بود که امتیازش برابر شود.

یاد آن دربی افتادم که ژستد گل زد

صدرنشینی و اختلاف امتیاز حفظ شد

پیشکسوت استقلال گفت: بعضی اوقات شما نباید بی مهابا حمله کنید. باید باهوش باشید، گل نخورید و اگر فرصت گلزنی هم به دست آمد که چه بهتر، احتیاجی نبود تیم خودش را به آب و آتش بزند. الان صدر جدول و اختلاف امتیاز را دارند. ان‌شاالله در بازی‌های آینده هم نتایج خوب بگیرند و اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

طاهری در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت.

کسی از امنیت شغلی مربی یا مدیر خبر ندارد

مربی اسبق استقلال درمورد اینکه بسیاری دربی را ویترین لیگ می‌دانند و معتقدند نباید این مسابقه تا این حد بی کیفیت باشد، گفت: درست می‌گویند اما کسی از حساسیت کار و امنیت شغلی مربی یا مدیر خبر ندارد. این بازی است که با نتیجه آن امکان دارد ناگهان نیمکت یک تیم عوض شود. درست است استقلال نبرد اما همینکه امتیاز گرفت و فاصله صدرجدول را حفظ کرد، کاری هوشمندانه بود.

صاحب تمدن و فرهنگ هستیم، این کارها زشت است

طاهری در خصوص سنگ پرانی و رفتارهای تماشاگران دو تیم، اظهار داشت: از اینکه هنوز شاهد این اتفاقات هستیم، خیلی تاسف خوردم. این کارها منسوخ شده و هرکه فیلم‌ها را ببیند به ما می‌خندد. صاحب تمدن و فرهنگ هستیم، چرا تماشاگران باید زننده کرنر را بزنند یا سر بازیکن در گرم کردن بشکند؟ باید هرتیمی تماشاگرانش این رفتارها را دارند، نقره داغ شود تا چنین صحنه‌هایی تکرار نشوند. واقعا زشت است.

اگر پول هست، طلب من را هم بدهید!

وی در مورد اینکه هاشمی نسب اعلام کرد نکونام تنها نیست و بازیکنان هم نسبت به مسائل مالی اعتراض کردند، گفت: من نمی‌خواهم در مورد افراد صحبت کنم. خبر ندارم بین خودشان چه می‌گذرد. یکی دو بار گفتم باید آرامش برقرار باشد. یکی دوبار هم گفتم قهر بمانید تیم نتیجه بگیرد. این مساله بیش از حد طولانی شده و نمی‌خواهم صحبتی در موردش داشته باشم اما اگر پول می‌دهند، ان‌شاالله طلب من را هم شب عید بدهند!