ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان در بازی یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

پرسپولیس با ۲ غایب بزرگ به دیدار پیکان می رود. در ادامه به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران می پردازیم.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان در بازی یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

شماتیک ترکیب پرسپولیس برابر پیکان

سروش رفیعی به علت دریافت کارت زرد در بازی استقلال و ۴ کارته شدن از بازی مقابل پیکان محروم شد.

  رفیعی که در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست دربی از وحید کاظمی کارت گرفت تنها اخطاری سرخ‌ها در دربی ۱۰۳ بود اما همین کارت زرد باعث محرومیتش از بازی بعدی تیم خود شد.

با این شرایط حالا محمد خدابنده‌لو می‌تواند امیدوار باشد که مقابل تیم سابق خودش پیکان برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها در یک بازی لیگ برتری را تجربه کند هر چند سینا اسدبیگی هم شانس بازی به جای رفیعی را خواهد داشت.

گئورگی گولسیانی یکی از مدافعان بلندقامت قرمزپوشان نیز به علت مصدومیت دیدار برابر پیکان را از دست داد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از مصدومیتی که در بازی  مقابل ذوب‌آهن دچارش شد به کشورش سفر کرد تا دوره درمانی اش را در آنجا سپری کند. او بعد از بازگشت در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت نکرد تا مشخص شود به دربی ۱۰۳ نخواهد رسید.‌

اما از آنجا که مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است کادر پزشکی پرسپولیس نمی‌خواد در مورد بازگشت این بازیکن به تمرینات عجله کند. از این‌رو احتمال اینکه گولسیانی از سال جدید در تمرینات گروهی سرخپوشان حاضر شود زیاد است.

در همین راستا مدافع گرجستانی در بازی روز بیست‌و‌هفتم اسفند ماه پرسپولیس با پیکان هم به احتمال خیلی زیاد غایب خواهد بود. هر چند برای این بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان در دسترس اوسمار برای انتخاب ترکیب دفاعی‌اش خواهد بود.