حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس تیمش با ذوب‌آهن!

سرمربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام بدهد و نتیجه مطلوبی به دست بیاورد.محرم نویدکیا به خاطر شرایط پروازی خاص تیم مس به سمت کرمان نتوانست در نشست خبری قبل از بازی خانگی با ذوب‌آهن اصفهان حضور پیدا کند. او به همین خاطر طی گفت وگویی از خبرنگاران رفسنجانی عذر خواهی کرد.

نویدکیا در مصاحبه قبل از بازی حساس تیمش با ذوب‌آهن گفت: به خاطر درگذشت یکی از پیشکسوتان رفسنجان آقای شجاع‌الدینی به مردم این شهر تسلیت می‌گویم؛ به خانواده ایشان هم تسلیت می‌گویم و خدا صبر بدهد.

حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس با محمد ربیعی!

سرمربی مس ادامه داد: بازی فوق العاده سختی با ذوب‌آهن داریم. امسال ذوب‌آهن شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد؛ با اینکه آنها یکی دو بازی قبلی را از دست داده‌اند، اما دلیل نمی‌شود که کیفیت‌شان پایین آمده باشد. بازی استقلال خوزستان را باختند، اما با کیفیت بودند و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند. این مسئله برای هر تیمی خطرناک است. ذوب‌آهن تیمی منظم است که بسیار منضبط بازی می‌کند. این حسن بزرگ آنها است و برای هر تیمی چه در داخل و چه در خارج از خانه خطرناک است.

نویدکیا همچنین گفت: بازی فوق‌العاده مهمی برای ما و ذوب‌آهن است؛ امتیاز این بازی واقعا به درد هردو تیم می‌خورد. قطعا ذوب آهن هم دلش می‌خواهد سه امتیاز را به دست بیاورد و برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است. ما هم برنامه ریزی خوبی داشتیم و دلمان می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهیم. بازی آخر سال است و دوست داریم شرایط خوبی برای خودمان فراهم کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با درخواست از هواداران گفت: دوست دارم هواداران را در استادیوم ببینم. بیایند و حمایت کنند تا بتوانیم ابتدا یک بازی خوب را انجام بدهیم و در ادامه نتیجه خوبی هم بگیریم. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.