منتظر سورپرایز انریکه باشید!

پی اس جی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت. تیم پاریسی به رهبری لوئیز انریکه، در آخرین فصل حضور کیلیان امباپه در این تیم، می‌خواهد اولین لیگ قرمانان تاریخ خود را به دست بیاورد.

در حالی که در پی اس جی همه منتظر بازی رفت برابر بارسا در پارک دو پرنس هستند (22 فروردین)، تیم فرانسوی می‌خواهد به تسلط خود در لیگ یک فرانسه ادامه دهد. پاریس با برتری 10 امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، برست شگفت‌انگیز، صدرنشین جدول رده بندی لیگ است.

به نظر می‌رسد سه تساوی اخیر چندان اهمیتی نداشته‌اند، زیرا هیچ کس نمی‌تواند با قدرت تیم پاریسی مقابله کند. شاگردان لوئیس انریکه می‌خواهند امشب مقابل مون‌پلیه، تیم سیزدهم، به مسیر پیروزی بازگردند.

منتظر سورپرایز انریکه باشید!

استراحت برای امباپه؟

یکی از ابهامات بزرگ دیدار پی اس جی و مون پلیه، حضور یا عدم حضور کیلیان امباپه در زمین خواهد بود. لوئیس انریکه زمان بازی ستاره فرانسوی را در رقابت‌های لیگ کم کرده است تا به قول خودش، شروع به عادت به بازی بدون او کنند.

امباپه در پنج بازی قبلی در لیگ فرانسه، تنها دو بازی برابر رن و موناکو را از ابتدا شروع کرده و قبل از پایان 90 دقیقه تعویض شده است. او در بازی مقابل لیل کل بازی را از روی نیمکت تماشا کرد، در حالی که مقابل نانت و رنس به ترتیب 29 و 18 دقیقه بازی کرد. امشب اوضاع برای کیلیان چطور پیش خواهد رفت؟