آقای سرمربی 6 ستاره‌اش را ندارد

مصدومیت همیشه عامل بسیار مهمی در دنیای فوتبال بوده که بیشتر از بازیکنان، مربیان از آن هراس دارند. در حال حاضر، علاوه بر این، تقویم فشرده باشگاه‌ها و تیم‌های ملی، بهترین بازیکنان را با فشار زیاد مواجه کرده است.

اتاق مراجعین کادر پزشکی بارسلونا در وضعیت سرنوشت‌ساز فصل دوباره به طرز نگران کننده‌ای پر شده است. پدری و فرانکی دی یونگ آخرین کسانی بودند که مصدوم شدند. این دو بازیکن در جریان بازی لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو زمین سن مامس را ترک کردند و تقریباً به‌طور قطع در دیدار مهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در 12 مارس غایب خواهند بود.

به این ترتیب ژاوی دو مهره اصلی خط میانی را در اختیار نخواهد داشت و تنها ایلکای گوندوگان در میانه میدان برای او باقی مانده است. در کوتاه مدت، تنها فران تورس می‌تواند در موقعیتی باشد که روز جمعه، 8 مارس، در لالیگا مقابل مایورکا، قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به ترکیب برگردد.

آقای سرمربی 6 ستاره‌اش را ندارد

لیست بازیکنان مصدوم بارسلونا به شرح زیر است:

گاوی: پارگی کامل رباط صلیبی قدامی زانوی راست و آسیب ناشی از مینیسک خارجی از 19 نوامبر 2023. او ادامه رقابت‌های فصل را از دست خواهد داد.

آلخاندرو بالده: مصدومیت تاندون همسترینگ در ران راست از 27 ژانویه 2024. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و باقی فصل را از دست خواهد داد.

فران تورس: مصدومیت عضلانی همسترینگ راست، او پس از 5 دقیقه در 31 ژانویه 2024 زمین بازی را مقابل اوساسونا ترک کرد.

فرانکی دی‌یونگ: رگ به رگ شدن رباط جانبی خارجی مچ پا راست از 3 مارس.

پدری: آسیب رکتوس فموریس ران راست از 3 مارس. او عمل جراحی انجام نداده است.

ژوائو کانسلو: خط خوردن از لیست بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به دلایل فیزیکی.