بهترین مدافع گلزن استقلال

پانزده حضور فیکس در ترکیب آبی‌پوشان تهرانی طی ۲۱ هفته سپری شده از لیگ برتر نشان می‌دهد که سهرابیان پس از کسب تجربه در سایپا و گل‌گهر با آمادگی بالایی به تیم محبوبش برگشته و انگیزه بالایی برای اثبات توانایی‌هایش دارد.
سهرابیان در این فصل یکی از نفرات کلیدی استقلال بوده که این موضوع را هم می‌توان از آمار خوب ثبت شده توسط شاگردان نکونام در خط دفاعی متوجه شد و هم در خط هجومی.

در پایان هفته بیست و یکم حسین حسینی با 13 کلین شیت بیشترین آمار را از این حیث به خود اختصاص داده که بی‌شک نقش مدافعین میانی استقلال و البته ساختار مستحکمی که جواد نکونام ایجاد کرده، غیر قابل انکار است.

از سوی دیگر سهرابیان در 15 مسابقه موفق به ثبت 4 گل شده که نشان از اهمیت این بازیکن در ترکیب آبی‌های پایتخت است. اولین گل سهرابیان با شوتی تماشایی در ورزشگاه فولادشهر ثبت شد و او سپس در مصاف با نساجی مازندران و پیکان هم گلزنی کرده بود.

KhsWVmzalWak

چهارمین گل سهرابیان که از آکادمی باشگاه سپاهان پرورش یافته در آخرین مصاف استقلال مقابل هوادار ثبت شد و او با یک ضربه سر دقیق و تماشایی روی ارسال ابوالفضل جلالی به تیرک دوم موفق شد دروازه علیرضا حقیقی را در ثانیه 45 بازی باز کند؛ گلی که تا پایان حفظ شد و سه امتیاز بسیار حساس را به حساب استقلال واریز کرد تا آنها همچنان صدرنشین جدول باشند.

با این گل آرمین سهرابیان در کنار کوین یامگا و مهرداد محمدی که 4 گله هستند، بهترین گلزن استقلال هم لقب گرفت که جایگاه او با توجه به حضورش در قلب خط دفاعی ویژه‌تر از دو بازیکن دیگر به شمار می‌رود.