سبک بازی استقلال، اعصاب هواداران را خرد کرد!

 اکثر هواداران استقلال از سبک بازی‌ نکونام و تیمش در این چند هفته گلایه دارند. روز گذشته هم استقلال پس از گلزنی در دقیقه ۱ بازی، در بقیه زمان بازی کاملا در دفاع فرو رفته بود تا صدای هواداران که خواهان بازی هجومی و تماشاگرپسند هستند در بیاید. به هر حال تیم نکونام با همین سبک بازی در صدر جدول قرار دارد و در دربی هم امتیاز گرفت و فاصله خود با پرسپولیس را حفظ کرده است.

سبک بازی استقلال، اعصاب هواداران را خرد کرد!

 

مصطفی قاسمیان - خبرنگار در توئیتی نوشت: حتی اگر ‎استقلال قهرمان شد، باز هم ‎نکونام را اخراج کنید. تیم‌مان رسما هیچ برنامه‌ای برای فشار به حریف ندارد و حتی در مقابل تیم‌های پایین جدولی هم به جای حمله، فقط و فقط دفاع می‌کند. این وضعیت بازی را مقایسه کنید با تیم هیجان‌انگیز ساپینتو که حریفش را خرد می‌کرد.

 

بازی با هوادار دقیقه یک گل زدیم و بعد تا دقیقه ۹۰ دفاع کردیم؛ در مقابل تیم سیزدهم جدول! این وضعیت در شان ‎استقلال است؟بعد از بازی احتمالا ‎نکونام به نشست خبری می‌رود و علیه خطیر حرف می‌زند. انگار مدیرعامل کم‌کاری کرده که به جای امباپه، ماشاریپوف و سیلوا را آورده است!

فرهاد عشوندی - خبرنگار در پاسخ به توئیت مصطفی قاسمیان نوشت: مشکل اینه خیلی پیگیر فوتبال نیستی مصطفی جان. کنار فلسفه مربی در حقیقت شرایط ویژه تیم و ابزار تو دست هم مهمه.

برای مثال یحیی تو سال اولش یا برانکو تو سال دوم قهرمانیش یا وقتی تیم ملی را برد جام جهانی مشکل فوتبال کسل کننده را داشتن. تجربه کار تو شرایطی که یک گروه و چند جا دنبال اخراجتن، سخته

استقلال

علیرضا نوشت: دوستان توجه داشته باشید، گله ی ما از سبک بازی نکونام بخاطر اینه که این سبک بازی تقریبا هیچوقت تو شخصیت استقلال نبوده. مثل اینه که رئال بیاد با سبک اتلتیکو بازی کنه، حالا قهرمانی هم اورد، تو  دی ان ای این تیم نیست.

رضا آبی با انتشار این تصویر نوشت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال؛ حضور همزمان ۵ بازیکن استقلال روی خط دروازه. ۸ بازیکن استقلال در محوطه خودی حضور دارند.

عمو میتی هم با کنایه به سبک دفاهی نکونام نوشت: استقلال جلو هوادار مث چی چپیده تو دفاع بعد شما انتظار داشتین جلو پرسپولیس حمله کنه. تیم ترسو سرمربی ترسوتر.