رئال مادرید دیگر اشتباه نیمار را تکرار نمی‌کند!

ایجنت اندریک فیلیپه از عزم راسخ رئال‌مادرید برای امضای قرارداد با این نوجوان برزیلی خبر داد. توافق با پالمیراس انجام شده و این بازیکن ۱۷ ساله در ماه جولای (زمانی که ۱۸ ساله شود) انتقال به لوس‌بلانکوس را تکمیل خواهد کرد. شرایط توافق به اندریک اجازه می‌دهد تا قبل از رفتن به اروپا تجربه بیشتری در تیم اصلی در برزیل کسب کند. رئال مادرید در سال‌های اخیر تلاش برای جذب استعدادهای برزیلی را افزایش داده و اراده آنها باعث شد لیگ برتر از کورس رقابت برای خرید این ستاره با استعداد خارج شود.

نماینده او فدریکو پنیا در تمام این مدت نقش کلیدی ایفا کرد و اعتراف کرده است که غول‌های اسپانیایی در تلاشند تا استعدادهای بالقوه برزیلی را از دست ندهند. پنیا در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفت: «رئال مادرید مصمم بود که نگذارد استعداد دیگری مانند نیمار به بارسا برود، به همین دلیل به دنبال وینیسیوس یا اندریک رفت. خرید اندریک درس عبرتی برای چلسی است. آنها در رقابت برای خرید او پیشتاز بودند اما بر سر قیمت توافق نکردند. رئال مادرید حاضر بود هر چه پالمیراس می‌خواست بپردازد.»

رئال مادرید دیگر اشتباه نیمار را تکرار نمی‌کند!

رقم معامله بین پالمیراس و رئال‌مادرید در مجموع ۳۵ میلیون یورو به صورت ثابت، ۲۵ میلیون یورو به صورت متغیر، و مالیات و کمیسیون اضافی است که مجموع را به بیش از ۷۰ میلیون یورو می‌رساند.