تارتار رو درو با پرسپولیس| ملوان به دنبال امتیاز از پرسپولیس

 ملوان که با پیروزی مقابل صنعت نفت ، سال گذشته را در رتبه پنجم جدول به پایان رساند، در حالی آماده دیدار حساس با نساجی می‌شود که این هفته حریف مستقیم این تیم به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و از این رو، شاگردان تارتار فرصت خوبی دارند تا با شکست حریف مازنی، جایگاه خود را در رتبه پنجم جدول تثبیت کنند.

این در حالی است که هفته آینده نیز ملوان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا مهدی تارتار با انگیزه بالا تیمش را آماده این دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز کند که در صورت پیروزی در این دو بازی ملوان 43 امتیازی خواهد شد و به حدنصاب امتیازی خود در تاریخ لیگ برتر خواهد رسید.

تارتار رو درو با پرسپولیس| ملوان به دنبال امتیاز از پرسپولیس

البته جاه طلبی ملوان بالاتر از شکستن رکورد دراگان اسکوچیچ است و او امید زیادی دارد تا جایگاه تیمش را در جدول بهتر کند تا قوی سپید بالاتر از تیم‌های متمول در جدول قرار بگیرد.

تارتار که این فصل مقابل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر به عنوان پنج مدعی اصلی لیگ برتر امتیاز گرفته، در ادامه فصل دو بازی دیگر هم با سه مدعی دیدار خواهد کرد تا سرنوشت قهرمانی را به نوعی در دست بگیرد.

ملوانی‌ها باوجود مشکلات زیرساختی و امکاناتی، حمایت قابل توجه فوتبال‌دوستان شمال کشور را متوجه خود می‌بینند و حالا برای دربی شمال با نساجی هم با تمام توان وارد زمین خواهند شد.