حمایت انریکه از ام‌باپه

پاری‌سن‌ژرمن با برد برابر رن به فینال جام حذفی فرانسه راه پیدا کرد. تیم پاریسی در این بازی با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد. کیلیان امباپه در این بازی در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی را از دست داد اما چهار دقیقه بعد توانست تک گل بازی را به ثمر برساند.

به نوشته بی‌ان‌اسپورت، لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی به حمایت از ام‌باپه پرداخت و گفت: همه بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و این حرف درباره ام‌باپه هم صدق می‌کند. او مثل همیشه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که چه بازیکن تاثیرگذاری است.

حمایت انریکه از ام‌باپه

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن درباره دیدار با بارسلونا در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من آرام هستم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی خود در بازی رفت استفاده کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. می‌خواهیم ثابت کنیم که توان رقابت در لیگ قهرمانان اروپا را داریم. باید متواضع باشیم و در عین حال بلندپرواز و انگیزه لازم را برای صعود به دور بعد داشته باشیم. ما می‌خواهیم راهی دور بعد شویم.

انریکه درباره نمایش تیمش برابر رن گفت: در نیمه نخست سریع بودیم. این در حالی است که در نیمه دوم فرصت‌های خوب گلزنی را خلق کردیم. استیو مانداندا شب خوبی داشت و اگر نمایش خوب او نبود می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. راهیابی به فینال جام حذفی دستاورد مهمی است. قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف ما در فصل جاری است که در یک‌قدمی آن قرار داریم. اکنون نوبت به پیروزی برابر کلرمون است. ما با کسب سه پیروزی قهرمانی لیگ می‌شویم.