رکورد تاریخی تراکتور مقابل سپاهان

البته همه ناظران بر تیم فوتبال تراکتور پیشبینی می‌کردند که بازی سپاهان با حضور پرشور هواداران همراه و با استادیوم پر برگزار می‌شود اما آنچه روز چهارشنبه رقم خورد، متفاوت با همه تصورات بود.

به نقل از ورزش سه در این بازی که بدون بلیت فروشی برگزار شد، تمام بخش‌های ورزشگاه به تسخیر تماشاگران درآمد و حالا انتشار تصاویر هوایی شکوه باورنکردنی این حضور را بیشتر نشان می‌دهد.

این تصاویر که از سوی مهرداد نیکمرد با پهپاد گرفته شده، نشان می‌دهد هیچ جای خالی در راهروها نیز وجود ندارد و کمی بزرگنمایی تعداد زیادی از طرفداران را به نمایش می‌گذارد که سرپا بازی را دنبال می‌کردند.

نکته جالب اینکه در طبقه دوم قسمت جایگاه، ابتدا سه سکو به هواداران سپاهان داده شد اما دقایقی بعد آنها به جایگاه شیشه‌ای مشایعت شدند تا هواداران تراکتور یکدست استادیوم را به تسخیر خود در بیاورند.

 رکورد تاریخی تراکتور مقابل سپاهان

با این حال شاید نکته شگفت‌انگیز حضور هواداران در قسمت سیمانی بیرون استادیوم باشد که بعد از پر شدن ورزشگاه در است منطقه مستقر شدند و بازی را به سختی از آنجا تماشا کردند.

کمی آن طرف‌تر تپه‌های معروف ورزشگاه یادگارامام هم دیده می‌شود که هواداران تراکتور از سر ناچاری در آنجا نشسته و بازی را دنبال کردند.

بعد از بازی معروف فجرسپاسی در سال ۱۳۸۸ این اولین بار بود که ازدحام تماشاگران در تبریز به این شکل ورزشگاه یادگار را یکدست سرخپوش کرد تا رکورد پرتماشاگرترین بازی تراکتور هم تغییر کند.