استقلال 2  - 2 مس رفسنجان / هدیه نویدکیا به پرسپولیس و مدعیان

تیم های استقلال و مس رفسنجان به مصاف هم رفته اند.

دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز شنبه (۱۸ فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار جذاب با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. سجاد شهباززاده(۳) برای مس و گوستاوو بلانکو (۱۶) برای استقلال گل زدند.

دقایق حساس:

دقیقه 72: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه 80: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد

تیم های استقلال و مس رفسنجان به مصاف هم رفته اند.

دقیقه 65: شوت منتظر محمد با برخورد به مدافعان استقلال بلاک شد و به حسینی رسید.

دقیقه 67: پاس ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه به بلانکو رسید و او نیز توپ را برای رضاوند کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه 80: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 51 / ارسال آرمین سهربیان به تیر دروازه برخورد کرد و پس از آن توپ مقابل پاهای گوستاوو بلانکو افتاد تا او برای بار دوم در این مسابقه گلزنی کند.

دقیقه 47 / حرکت انفجاری سجاد شهباززاده؛ مهاجم سابق استقلال که امشب روی فرم است، چند بازیکن را بعد از اشتباه ایمان سلیمی دریبل کرد و توپ را به سعید واسعی رساند که ضربه این بازیکن از بین پاهای سیدحسین حسینی وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 25توپ‌گیری استقلالی‌ها و شوت از راه دور مهرداد محمدی با اختلاف کمی از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

دقیقه 16 / ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی با ضربه سر دیدنی و فوق العاده گوستاوو بلانکو همراه شد که این توپ تبدیل به گل مساوی مسابقه شد.

دقیقه 3 / روی توپ گیری که بازیکنان مس رفسنجان انجام دادند، سجاد شهباززاده با یک ضربه دیدنی، سیدحسین حسینی و استقلال را تسلیم کرد تا بازی یک بر صفر شود.

اطلاعات بازی

  • تاریخ برگزاری: شنبه 18 فروردین ۱۴۰3
  • ساعت برگزاری: 19 به وقت تهران
  • تورنمنت: لیگ برتر ایران | هفته 22
  • داور: بیژن حیدری کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی و مهرداد خسروی
  • ناظر: محمود رفیعی
  • محل برگزاری: تهران - ورزشگاه آزادی
  • گلزنان: -
  • کارت قرمز: -

ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب استقلال برابر مس:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب مس رفسنجان برابر استقلال:

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سجاد شهباززاده، محمدمهدی محبی