طعنه لوا به مسی: توپ طلای 2021 مال من بود!

لواندوفسکی چند سال بسیار خوب و درخشان را در ترکیب بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و توانست رکوردهای بسیاری را در بوندسلیگا و فوتبال اروپا از آن خود کند و بسیاری معتقد بودند که توپ طلای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ باید به او اهدا می‌شد.

شیوع بیماری کرونا باعث شد که مراسم توپ طلا در سال ۲۰۲۰ برگزار نشود و این جایزه ارزشمند در سال ۲۰۲۱ هم به مسی اهدا شد که انتقادهای بسیار زیادی را به همراه داشت به نظر می‌رسد که این ستاره لهستانی هنوز هم از این اتفاق آزرده‌خاطر است.

لواندوفسکی در گفت‌وگو با روزنامه ورزشی بیلد در این باره اظهار داشت: «البته که دوست داشتم یک روز جایزه توپ طلا را دریافت کنم. این‌طور نیست که در حال حاضر عصبانی و ناراحت باشم چون این جایزه را کسب نکردم اما احساسم این است که در یکی از این دو سال حق من بود که برنده این جایزه باشم. من در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بهترین روزهای دوران فوتبالم را داشتم.

لواندوسکی

توپ طلای ۲۰۲۱ به لیونل مسی اهدا شد. شایعاتی درباره توپ طلای ۲۰۲۰ شنیده بودم. این سال برای من فوق‌العاده بود. من در بالاترین سطح هم بودم و ما تمامی جام‌ها را به دست آوردیم. باید بگویم که حتی اگر چهار سال بعد هم توپ طلای ۲۰۲۰ را به من می‌دادند، ناراحت نمی‌شدم چون افتخار بزرگی برای من بود.»