به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پنجشنبه شب با برگزاری پنج مسابقه وارد هفته نخست از دور رفت خود شد و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتبال پیکان تهران شد.

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در تمام لحظات بازی بهتری نسبت به حریف ارائه کرده و در نهایت با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف خود را مغلوب کردند و به نخستین برد خود در این فصل رسیدند.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری دو بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی در صبای قم به پایان رسید و در نیمه دوم صبا بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا در هفته آغازین دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس به نخستین پیروزی خود در دیدارهای خانگی دست یافته و تیم فوتبال پیکان به رهبری عبدالله ویسی را گلباران کند.

در نیمه نخست ابتدا صبای قم بود که توانست دروازه تیم پیکان تهران را گشوده و گل نخست این دیدار را توسط میلاد نوری در دقیقه چهارم بازی به ثمر رسید، در ادامه نیز بازیکنان تیم فوتبال صبا فرصت داشتند به سبب اشتباهات در کارهای دفاعی، تیم پیکان و شاگردان عبدالله ویسی به شدت جریمه کنند.

صبای قم برای رسیدن به گل دوم خود ۴۰ دقیقه دیگر بعد از گل اول صبر کرد تا اینکه در ضد حمله برق آسا ابتدا بهمن طهماسبی توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و همین بازیکن توپ برگشتی را در اختیار محسن بیات قرار داد و بیات گل دوم صبای قم را درون دروازه حریف جای داد.

با این حال بازیکنان پیکان تهران با تاکتیک‌های هجومی عبدالله ویسی در حالی که تصور می‌کردند می‌توانند در ادامه بازی باخت مقابل صبای قم را جبران کنند، حواسشان به ادامه مسابقه نبود و بازیکنان تیم صبای قم در لحظات میانی نیمه دوم بار دیگر دروازه تیم شهرداری ساوه را برای بار سوم در دقیقه ۶۸ توسط میلاد نوری گشودند تا کار برای پیکان و شاگردان ویسی یکسره شود.

صبا بلافاصله بعد از زدن سه گل متوالی، بارها دست به حمله زد و با زدن گل چهارم، تیر خلاص را به قلب سرمربی فصل گذشته خود یعنی عبدالله ویسی شلیک کرد و در دقیقه ۸۴ توسط رامین رضائیان به گل چهارم دست یافت.

تیم فوتبال صبای قم با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و با این چهار گل زده تا قبل از بازیهای روز دوم هفته نخست به صدر جدول ردهبندی لیگ برتر رفت.