به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یحیی گل محمدی سرمربی جوان صبای قم در لیگ دوازدهم که برای پاسخگویی در خصوص عملکرد تیمش در دیدار با پیکان به نشست خبری بعد از پایان بازی آمده بود، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ابتدا جا دارد این پیروزی شیرین و دلچسب را به مردم قم تبریک بگویم که همواره حامی تیم صبای قم هستند.

وی ادامه داد: از بازیکنانم که در این دیدار جانانه بازی کردند و لحظه‌ای از تلاش و کوشش برای کسب پیروزی با این نتیجه خوب دست بر نداشتند بی‌نهایت سپاسگزارم زیرا اگر قوی و محکم بازی نمی‌کردیم، شاید کسب این نتیجه دور از انتظار بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در دیدار هفته نخست لیگ دوازدهم مقابل پیکان تهران تمام آنچه را که از بازیکنان تیم خواسته بودیم، به بهترین شکل ممکن در زمین مسابقه اجرا کردند و خوشبختانه نتیجه شیرین برد چهار بر صفر رقم خورد.

وی اضافه کرد: جنگندگی بالا، مشارکت همه جانبه در کار حمله و انگیزه فوق العاده برای کسب پیروزی، مهمترین عاملی بود که در این دیدار به برتری صبای قم انجامید اما باید بگویم که شناخت بسیار خوبی از تیم پیکان و تفکرات کادر فنی این تیم داشتیم و می‌دانستیم که در تمام نقاط زمین به دنبال چه هدفی هستیم.

گل محمدی تاکید کرد: ما تمام تاکتیک‌ها و مدل بازی خود را بر اساس شناخت از تیم پیکان در تمرینات مرور کرده بودیم و این تاکتیک‌ها را در این دیدار اجرا کرده و در نهایت به پیروزی پر گلی دست یافتیم که توان و قدرت بالای ما را نشان داد.

وی عنوان داشت: صبای قم امسال تیم جوان، با انگیزه، سرعتی و تکنیکی در مقابل تیم‌های لیگ برتری خواهد بود، زیرا بازیکنان باقی مانده در تیم ما نسبت به سال گذشته بسیار با تجربه‌تر شده‌اند و بازیکنان جدید نیز تمام نفراتی هستند که مورد نظر کادر فنی بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به بازی‌های مهم و حساس تیمش در هفته‌های آتی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: نکته‌ای که باید به آن تاکید کنم این است که می‌خواهم بگویم که یکی از مدعیان قهرمانی هستیم اما انصافا نمی‌خواهم توقع مردم و رسانه‌ها از تیم ما بالا برود و در آرامش به هدف خود فکر می‌کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور جام خلیج فارس به مربیگری یحیی گل محمدی، با چهار گل تیم تازه به لیگ برتر آمده پیکان تهران به مربیگری عبدالله ویسی را شکست داد و در جدول صدرنشین شد.