به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در روز نخست رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران شاگردان علی دایی در برابر شاگردان منصور ابراهیمزاده، سرمربی فصل گذشته ذوب آهن قرار گرفتند که در پایان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

تیم راه‌آهن شهرری با به ثمر رسیدن گلی از سوی مجتبی شیری در دقیقه ۴۶ این دیدار زمین بازی را در نیمه نخست با پیروزی ترک کرد.

بازیکنان نفت تهران که برای رهایی از شکست در نخستین هفته لیگ برتر به میدان آمده بودند در دقیقه ۷۳ توسط یعقوب کریمی به گل دست یافتند.

در پایان این دیدار نیز دو تیم با کسب نتیجه تساوی امتیازات این دیدار را به‌صورت مساوی بین هم تقسیم کردند.

علی دایی پس از اتمام این دیدار در ارتباط با دستور فدراسیون فوتبال در ارتباط با زمان تمرین تیم‌ها عنوان کرد: خصوص دستور فدراسیون فوتبال برای برگزاری تمرینات تیم‌ها در ماه مبارک رمضان پس از افطار، تصریح کرد: با توجه به شرایط محل تمرین تیم‌ها ساعات نزدیک به افطار بهترین زمان برای برگزاری تمرین تیم‌ها است.

سرمربی تیم راه‌آهن شهرری با تاکید بر اینکه بنده در ارتباط با مشکلات موجود برای پخش زنده دیدار های لیگ برتر تصیم گیرنده نیستم، خاطرنشان کرد: اما فکر می‌کنم حق فوتبال بسیار بیشتر از آن چیزی است که دریافت کرده است.

وی در ادامه اشتباهات داوری را مانع پیروزی راه‌آهن شهرری در این دیدار دانست و تاکید کرد: راه‌آهن می‌توانست سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند اما اشتباهات داوری مانع این مهم شد.

سرمربی راهآهن شهرری در ارتباط با وضعیت تیم راهآهن شهرری عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم راهآهن شهرری بسیار دیر جمع شد، نتیجهای که این دیدار نتیجه خوبی بود چرا که این دیدار در مقابل تیم نفت تهران بود که از مدتها قبل تمرینات خود را آغاز کرده بودند و با توجه به شرایط دو تیم، نتیجه به دست آمده برای ما نتیجه خوبی بود.