به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، عليرضا خليلينيا پس از شكست يك بر صفر مقابل پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر فوتبال، اظهار كرد: تيمي كه گل نزد، طبيعتا يك جايي گل ميخورد و هميشه فوتبال به خوب بازي كردن نيست. در اين بازي هر چند ما خوب كار كرديم و توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما نتيجه را به حريف واگذار كرديم.

وی با اشاره به اینکه ما روی یک ضد حمله گل خوردیم، افزود: درواقع بهتر است بگویم که ما مقابل تیم ملی بازی کردیم و حقیقتا دیدید که حریف حرفی برای گفتن نداشت و بهتر است بگویم اصلا توپ به پای بعضی از بازیکنان آنها نخورد.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما در این بازی در زدن ضربات نهایی ضعف داشتیم و تمام‌کننده‌های ما نتوانستند آنطور که باید خوب ظاهر شوند و گل بزنند، به همین خاطر سرمربی تیم پس از بازی تصمیم گرفت از یک مهاجم استرالیایی که از مدت‌ها وی را تحت نظر داریم، پس از انجام تست‌‌گیری، از او استفاده کند.

وی افزود: با بازی خوب و هماهنگی که تیم ما از خود به نمایش گذاشت، واقعا جای امیدواری است و اگر بتوانیم در آینده یک مهاجم خوب و تمام‌کننده به تیم اضافه کنیم، روندمان بهتر خواهد شد.

خلیلی‌نیا بیان کرد: در این دیدار در خط دفاع و دروازه‌بان بسیار خوب کار کردیم و تنها مشکل ما بیشتر مربوط به یک فوروارد شش دانگ در تیم است. در این بازی واقعا جای خالی(فونیکه سی) احساس شد، هر چند که مهاجمان تیم خوب عمل کردند، اما نیاز است که با اضافه کردن یک مهاجم تمام عیار، رقابت بیشتری بین مهاجمان خود ایجاد کنیم.

وي با اشاره به اينكه كاستا به كار خود در تيم ادامه خواهد داد، گفت: هر چند كه بازي را واگذار كرديم اما با وي هيچ مشكلي نداريم، افزود: قطعا با اضافه كردن يك مهاجم خوب جلوي تمام تيمها حرفي براي گفتن داشته باشيم.